Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg morgen een iPad van de zaak :*) en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het zakelijk gebruik hiervan. Welke applicaties gebruiken jullie en in welke situaties is het gebruik van een iPad handiger dan een laptop.

Zover ik nu kan bedenken zal ik het vooral gebruiken voor corporate mail en misschien presentaties in één-op-één gesprekken.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 15:33
Voor presentaties (heel klein publiek) en mail-/agenda doeleinden kun je deze wel zakelijk gebruiken.
Verder zie ik er niet zo heel veel voordelen in.

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
CappieL schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:50:
Voor presentaties (heel klein publiek) en mail-/agenda doeleinden kun je deze wel zakelijk gebruiken.
Verder zie ik er niet zo heel veel voordelen in.
Kan de iPad niet op een beamer aangesloten worden?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mja, en daarom is een ipad handiger dan een laptop? Die dingen kunnen met een laptop ook :P, maar leuk dat je er eentje krijgt van de baas.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 08:58
Ik zit al een tijdje te denken om een tablet te gebruiken als (tikkie overpriced) notitieblok.
voornamelijk vanwege de combi typen en tekenen.

wie heeft hier ervaringen mee?

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:22

samo

yo/wassup

Ik gebruik mijn eigen iPad ook veel op mijn werk. Grote voordeel het is lekker compact dus ik kan m altijd bij hebben. Ik heb de iWork programma's om aantekeningen te maken of presentaties te geven (met de VGA-connector) en dat werkt prima. Ik gebruik Instapaper om artikelen te lezen. Google Analytics app om overal die gegevens bij de hand te hebben. Het is bij lange na geen werkplek maar wel praktisch als ik niet aan mn bureau zit.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn iPad opgehaald en zit nu op de bank op tweakers. Heb Pages, Numbers en Keynotes aangeschaft. Met Numbers heb ik wat bestaande Excels die ik gebruik proberen te openen. Echter er zijn diverse dingen die Numbers niet ondersteunt, zoals samengevoegde cellen, verborgen regels of bladen. Ik moet dus wat aanpassingen doen in mijn sheets om het goed te laten werken.
Ook even pages geprobeerd en dit werkt goed en makkelijk. Even wennen aan waar alle functies zitten, maar ik had vrij snel een stuk tekst met plaatjes en tabellen in een mooie opmaak. Hele rapporten zal ik er niet op maken, maar 1-2 pagina's is geen probleem.
Bekijken van word of excel attachments in de mail moeten nu wel redelijk te lezen zijn.

Ben benieuwd welke zakelijke apps jullie nog kunnen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien handig voor als je toch iets meer wilt gaan typen: http://www.tipb.com/image...ipad-keyboard-dock-11.jpg

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Waarom moet hier een apart topic voor zijn terwijl er al een heel breed georienteerd "iPad ervaringen" topc is? Wat hier zakelijk genoemd wordt zijn doodgewone dingen die veel mensen met hun iPad doen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1