Hoi,
In m'n Audi A3 heb ik een symphony autoradio, deze komt zo uit de fabriek. Achterin de kofferbak kraakt de speaker nogal.
Nu heb ik deze eruit gehaald en het blijkt te gaan om een woofer van 16,5cm. De woofer heeft aansluitingen voor zowel links als rechts, en zat dus in z'n eentje in de kofferbak. De weerstand per kanaal is 2 ohm.
Nu heb ik me suf gezocht naar een alternatief bij
- Audi dealer
- halfords
- eurami
- diverse auto electronica speciaal zaken.
- blaupunkt
Nergens kunnen ze komen aan een woofer van 16,5cm met 2 aansluitingen.
Nu heb ik dus 2 opties:
- Hopen dat iemand op het forum hier weet waar ik zo'n soort speaker kan vinden.
of
- De speaker vervangen met een 16,5cm woofer met maar 1 aansluiting.
Weet iemand hier of het mogelijk is om het linker kanaal en het rechter kanaal te bundelen en op de woofer aan te sluiten?
Zie voor verdere toelichting ook de afbeeldingen:

In m'n Audi A3 heb ik een symphony autoradio, deze komt zo uit de fabriek. Achterin de kofferbak kraakt de speaker nogal.
Nu heb ik deze eruit gehaald en het blijkt te gaan om een woofer van 16,5cm. De woofer heeft aansluitingen voor zowel links als rechts, en zat dus in z'n eentje in de kofferbak. De weerstand per kanaal is 2 ohm.
Nu heb ik me suf gezocht naar een alternatief bij
- Audi dealer
- halfords
- eurami
- diverse auto electronica speciaal zaken.
- blaupunkt
Nergens kunnen ze komen aan een woofer van 16,5cm met 2 aansluitingen.
Nu heb ik dus 2 opties:
- Hopen dat iemand op het forum hier weet waar ik zo'n soort speaker kan vinden.
of
- De speaker vervangen met een 16,5cm woofer met maar 1 aansluiting.
Weet iemand hier of het mogelijk is om het linker kanaal en het rechter kanaal te bundelen en op de woofer aan te sluiten?
Zie voor verdere toelichting ook de afbeeldingen: