Toon posts:

Misbruik van de aangevulde spectator mode in CS1.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam er ineens achter dat dit een ingebouwde cheat is van de makers zelf (wat een slimmerds >:)!

Als je namelijk over een netwerkje beschikt pleur je bijvoorbeeld 2 PC's op spectator mode en laat je ze de laatste overgebleven tegenstanders waar je normaal een uur of 5 naar zoekt volgen!

Ik zelf kan er gebruik van maken, maar dat doe ik uiteraard niet, want dat verpest het spel, zeg nou zelf!

Verwijderd

Da's gewoon cheaten :r

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik zeg toch duidelijk dat ik er tegen ben, het is wel stom van de makers!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Ik dacht dat je in spectator mode (en als je dood bent) in een apart chatscherm kwam, maar daar heb ik nog niets van gezien :?

Verwijderd

Topicstarter
Op Wednesday 14 March 2001 15:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik dacht dat je in spectator mode (en als je dood bent) in een apart chatscherm kwam, maar daar heb ik nog niets van gezien :?
Die optie is aanwezig, iig in de linux versie, heb ik al gecheckt :P!

De admin bepaalt of het word gebruikt of niet!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zo kon je altijd al 'cheaten'. Als de ene dood is helpt hij de andere. Maar dat is om te :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:18
ja maar er is geen hond die kan bewijzen dat iemand het gebruikt.

als je battlecome ofzo gebruikt kan je met elkaar lullen en zo dus hetzelfde effect creeren zoals eerder genoemd

Verwijderd

Dat kan in Quake3 ook hoor.
Je speelt CTF.
Eentje die niet mee doet maar wel bij jou hoort. Gaat speceten bij de beste van de tegenstanders.
En dna telkens over de chat dat hij daarendaar binnenkomt. welk wapen hij gebruikt.
ENZ.
Pagina: 1