Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een keuze: geen keuze

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
http://tweakers.net/price...33/geforce-500-serie.html

Een keuze is geen keuze. Lijkt me beter om dat te verbergen.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 23:16
Het zou inderdaad mooier zijn dat bij minder dan twee keuzes, de selectie wordt verborgen.

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Het is helemaal mooi dat als ik die link bekijk, er 15 hits zijn, als ik dan GTX580 aanvink er 18 hits zijn, en als ik dan weer GTX580 uitvink het aantal hits zelfs 19 wordt. Dat is vreemd.....

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Komt omdat er eerst 580s zonder prijs bijkomen. Daarna komt er nog een 570 zonder prijs bij. Dus dat is nog wel te verklaren.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik weet niet of het in álle gevallen gewenst is.

Bijvoorbeeld ben ik op zoek naar een productserie X met een bepaalde specificatie van type A of type B. Ik zoek vervolgens naar X en vind alle producten van X. Vervolgens ben ik benieuwd naar de type A en type B van X. Blijkt dat Tweakers.net slechts type A heeft en B niet kent.
Een keuze -> geen keuze betekent dan dat A niet meer in de lijst staat. En dat is op dat moment een gemis aan informatie.

Kortom: de informatie dat er binnen de selectie slechts één type is (zeg: chipset, hoeveelheid GB's etc) kan wel degelijk informatie zijn. Ik zou het niet meteen wegstrepen als overbodige informatie.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
mithras schreef op zondag 05 december 2010 @ 15:35:
Een keuze -> geen keuze betekent dan dat A niet meer in de lijst staat. En dat is op dat moment een gemis aan informatie.
Geen lijst is dan equivalent aan een lijst met een element. Dat is toch in feite dezelfde hoeveelheid informatie? Het is verschil is alleen impliciet vs expliciet.
Pagina: 1