De internetverbinding bij mij thuis valt er op 1 pc per uur gemiddeld wel 5 minuten uit. Vaak los ik dit op met het uit/aan zetten van mijn router. Meestal doet de verbinding het dan weer, maar soms doet de verbinding het nog steeds niet en dan moet ik de pc opnieuw opstarten en dan doet hij het wel. Op andere pc's in het netwerk allemaal draadloos doet dit probleem zich eens in de week voor.
Ik maak gebruik van XS4ALL internet en dus daarom hun opgebeld. Zij zeggen dat het ligt aan onze lijn, die kan maar 5mbit aan terwijl we 8mbit hebben. De lijn in de grond zou te oud zijn voor hoge snelheden, daarom krijg je bottleneck en daarom werkt het niet. Weten jullie misschien waar het aan ligt, en wat ik er aan kan doen.
Verder maak ik gebruik van een Fritz!Box WLAN 7170 router.
Ik maak gebruik van XS4ALL internet en dus daarom hun opgebeld. Zij zeggen dat het ligt aan onze lijn, die kan maar 5mbit aan terwijl we 8mbit hebben. De lijn in de grond zou te oud zijn voor hoge snelheden, daarom krijg je bottleneck en daarom werkt het niet. Weten jullie misschien waar het aan ligt, en wat ik er aan kan doen.
Verder maak ik gebruik van een Fritz!Box WLAN 7170 router.