Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.
He, bedankt!
Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.
Verwijderd
AsteOp Wednesday 14 March 2001 15:46 schreef vAr het volgende:
He, bedankt!![]()
Maar je krijgt geen
Wat maakt het nou uit van welk merk de verlengkabels zijn?? Of je nou trust hebt of aopen of een of ander huismerk. Het zijn gewoon stukjes metaal/koper draad met een stukje plastic met aan het einde standaard stekkers. Zit niet zo te zeiken op trustOp Wednesday 14 March 2001 16:30 schreef real_raichu70 het volgende:
Trust zuigt aars ! Ik denk dat iedereen hierwel bij kan aansluiten .
Voor je toetsenbord en muis niet, maar voor je monitor zeker wel. Daar heb je een vrij goede kabel voor nodig, anders gaat je beeldkwaliteit beduidend omlaag door ruis in de kabel. Daar kan je maar beter wat meer geld aan uitgeven.Op Wednesday 14 March 2001 16:33 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit van welk merk de verlengkabels zijn?? Of je nou trust hebt of aopen of een of ander huismerk. Het zijn gewoon stukjes metaal/koper draad met een stukje plastic met aan het einde standaard stekkers. Zit niet zo te zeiken op trust
Verwijderd
Trust verlengkabels voldoen in mijn ogen prima.
Ik heb de kabels van mijn keyboard , en muis mee verlengd.
Op de compu die ik aan mijn ouders uitgeleend heb werkt het verlengsnoer voor de grafisce kaart ook perfect.
Ik merk geen verschil in voor en na.
Ik heb de kabels van mijn keyboard , en muis mee verlengd.
Op de compu die ik aan mijn ouders uitgeleend heb werkt het verlengsnoer voor de grafisce kaart ook perfect.
Ik merk geen verschil in voor en na.
Pagina: 1