Sinds begin deze week is bij ons op het werk de Internet explorer niet vooruit te branden.
Nieuw tabblad openen gaat goed maar als we een internet pagina bezoeken dan kan het soms voorkomen dat je 10 seconden lang niks kan aanklikken in de internet explorer.
Ook naar een ander tabblad of naar het menu extra gaan lukt dan niet.
Het gaat hier om een bedrijfs netwerk.
Er zijn geen nieuwe policys gemaakt of aangepast, er is geen nieuwe software geinstalleerd.
Nu heb ik zitten zoeken en testen en op het moment dat ik Mediaplayer plugin uitschakkel in de Internet explorer dan gaat alles 10 keer sneller.
tot op heden ook geen vastlopers gehad.
Er zijn geen updates geinstalleerd.
Zijn er meerdere mensen die dit gezien hebben?
Of een idee hebben waar ik precies de oorzaak zou moeten vinden?
Andere browsers blijven gewoon goed en snel, zoals chrome en firefox
Het is alleen het geval met de internet explorer.
(helaas is het niet mogelijk om overal firefox te installeren
)
Ik weet dat dit een heel lastig verhaal is maar ik hoop eigenlijk op een duwtje in de juiste richting.
De beheerders hier hebben momenteel geen ideeen meer.
Nieuw tabblad openen gaat goed maar als we een internet pagina bezoeken dan kan het soms voorkomen dat je 10 seconden lang niks kan aanklikken in de internet explorer.
Ook naar een ander tabblad of naar het menu extra gaan lukt dan niet.
Het gaat hier om een bedrijfs netwerk.
Er zijn geen nieuwe policys gemaakt of aangepast, er is geen nieuwe software geinstalleerd.
Nu heb ik zitten zoeken en testen en op het moment dat ik Mediaplayer plugin uitschakkel in de Internet explorer dan gaat alles 10 keer sneller.
tot op heden ook geen vastlopers gehad.
Er zijn geen updates geinstalleerd.
Zijn er meerdere mensen die dit gezien hebben?
Of een idee hebben waar ik precies de oorzaak zou moeten vinden?
Andere browsers blijven gewoon goed en snel, zoals chrome en firefox
Het is alleen het geval met de internet explorer.
(helaas is het niet mogelijk om overal firefox te installeren
Ik weet dat dit een heel lastig verhaal is maar ik hoop eigenlijk op een duwtje in de juiste richting.
De beheerders hier hebben momenteel geen ideeen meer.