Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista Home Premium OEM Activering problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Kennis van mij heeft een HDD crash gehad. Ik heb een nieuwe HDD in de laptop gedaan en via de restore CD alles terug gezet. Nadat Windows opstart werd ik gegroet door een scherm dat Windows niet geactiveerd kon worden, ik krijg dan 3 opties.

1. Telefonische activeren
2. Online nieuwe code aanschaffen
3. Andere code invoeren

Als ik via optie 1 dan telefonische activeer dan werkt het maar dat duurt maar een paar uurtjes. Na een tijdje krijg ik ineens hetzelfde scherm voor me, als ik dan weer telefonische activeer dan accepteert hij het maar na een tijdje is het scherm weer terug.

Is dit een bekend probleem en zijn er oplossingen voor?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search, je bent namelijk vast niet de eerste (op GoT) met dit probleem.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.