Ik ben van plan om een WD Scorpio Blue WD6400BPVT in een RaidSonic ICY BOX IB-290StUSD-B te doen. Het probleem is dat ik niet zeker weet of het gaat werken omdat deze schijf advanced format gebruikt en de USB controller in de behuizing misschien moeilijk gaat doen. Het is wel zo dat de behuizing USB en eSATA heeft, waardoor ik de schijf ook als SATA schijf kan aansluiten (als het nodig is), waardoor de USB controller niet gebruikt wordt. (Maar ik heb de USB functionaliteit wel nodig)
Western Digital zegt dat het met USB enclosures moet werken (geen support) op de volgende pagina.
Terwijl ik net een mail van RaidSonic heb gekregen waarin staat dat het niet te gebruiken is:
Western Digital zegt dat het met USB enclosures moet werken (geen support) op de volgende pagina.
Terwijl ik net een mail van RaidSonic heb gekregen waarin staat dat het niet te gebruiken is:
Mijn vraag is dus of de USB-controller het aan kan en of hij er zelfs wel iets mee te maken heeft. De BEVT schijven zijn wat duurder en langzamer, dus dat vind ik wat minder als ik die moet gebruiken.Diese Typen können in diesen Gerät nicht verwendet werden.
PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR 270BM + Samsung DVM S (L/L)