• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 19:27

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wil graag overstappen op waterkoeling en daar heb ik alle onderdelen dan ook naar, maar mijn HD4870 X2 vind mij blijkbaar niet leuk.

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/4583209/220/4583209.jpg Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/4583210/220/4583210.jpg

De schroefjes op de eerste x-clamp zijn lam. D.w.z. dat met welke schroevendraaier ik ook pak (ben met een kleine begonnen en is bij de andere 6 prima gelukt) het niet lukt.
Zo stom als ik ben geweest ben ik gewoon kansloos door gaan draaien, en ja, dat had ik niet moeten doen. Maar ja, dat zeg ik nu, achteraf...

Heeft een van jullie een oplossing hiervoor? Voor de te monteren waterkoeling heb ik gelukkig geen van beide x-clamps meer nodig.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
uitboren ?

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Topicstarter
Gah, zei mijn vader dus ook al, maar dat betekent dat ik tot morgen moet wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Topicstarter
Iemand anders misschien nog een idee anders dan uitboren? Ben bang dat ik vandaag weer niet de beschikking heb over een boor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
de volgende keer een goede schroevendraaier gebruiken, dis schroeven zijn kapor omdat je met een pozidrive schroevendraaier een philips schroef hebt geprobeerd te verwijderen...

heb je al een schroevendraaiertje uit een horlogemakerssetje geprobeerd? je moet zo diep mogelijk in de schroef zien te komen... misschien krijg je hem dan nog los..

anders kom je echt uit bij boren...

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Topicstarter
nedernakker schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:06:
de volgende keer een goede schroevendraaier gebruiken, dis schroeven zijn kapor omdat je met een pozidrive schroevendraaier een philips schroef hebt geprobeerd te verwijderen...

heb je al een schroevendraaiertje uit een horlogemakerssetje geprobeerd? je moet zo diep mogelijk in de schroef zien te komen... misschien krijg je hem dan nog los..

anders kom je echt uit bij boren...
1 schroef heb ik door keihard te drukken (met dus de verkeerde schroevendraaier) er uit weten te krijgen en de andere heb ik door te draaien aan de clamp los weten te krijgen.

Ik heb ze toch niet meer nodig voor de waterkoeling, en nu moet ik nog twee fittingen erbij kopen want ik dacht dat ze die er wel bij hadden zitten, maar niet dus. :+
Pagina: 1