[WIN7] LAN-Instellingen bewerken met standaard user

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 14:26
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik een aantal laptops gekregen om te configureren voor collega's. De laptop heeft maar 1 gebruikers account (standaard gebruiker) Nu is t zo dat deze gebruiker wel de LAN instellingen moet kunnen veranderen. Dit is helaas niet mogelijk met de standaard account.
Is het mogelijk om deze rechten toe tewijzen aan de standaard gebruikers account?
Zelf heb ik administrator rechten

Gebruik Windows 7 Professional

[ Voor 4% gewijzigd door Cobraa op 25-11-2010 11:12 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Move naar Windows Clients Dit heeft namelijk niets met Professional Networking & Servers te maken :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Helpt dit?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Cobraa schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:09:
Nu is t zo dat deze gebruiker wel de LAN instellingen moet kunnen veranderen.
Wat moet ie dan aan kunnen passen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device