Mail 4.4 & Gmail

Pagina: 1
Acties:

• Tim D
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-02-2024
Heren (en dames),

sinds de update naar Mail 4.4 heb ik het probleem dat ik geen emails van Gmail meer ontvang. Wel kan ik versturen, maar dit duurt ontiegelijk lang. Nu heb ik wat gezocht op internet, en kom meerdere topics tegen waarin mensen dezelfde problemen hebben... maar geen oplossing!

Heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad, en zo ja: wat was de oplossing? Het is namelijk erg vervelend...

Dank je!

• Snicksie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11-2020

Snicksie

MasterSnicks ~ MC user

Ik heb zelf wel gmail op mail 4.4, maar absoluut geen problemen. Misschien zit het ergens in je settings? Hoe heb je de settings van je gmail ingesteld?

• Tim D
Nou, voor zover ik weet staat alles nog goed (imap en smtp), en binnen Gmail staat ook nog 'imap' geactiveerd. Server inkomende post in Mail is imap.gmail.com

Voorbeelden van topics:

Voorbeeld 1
Voorbeeld 2 (ik heb de laatste oplossing geprobeerd, haalt niks uit)

(is het anders mogelijk te downgraden naar 4.3? Daar deed 'ie het immers wel op)

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-01 06:48
ik gebruik sinds kort het programma sparrow voor gmail op de mac. Werkt perfect.
Misschien een optie voor je! (is freeware)

...

• Tim D
Bedankt voor je tip! Het werkt inderdaad, maar volgens mij loopt het qua features flink achter op Mail. Ik denk bijvoorbeeld aan slimme postbussen. Toch bedankt, ik kan hier wel even mee uit de voeten totdat Mail het weer doet.

Ik ben echter nog steeds op zoek naar de oplossing voor mijn probleem...

• Tim D
Het probleem is opgelost, het zat bij Gmail. Een keer imap daar uit- en inschakelen, en alles doet het weer!

[ Voor 80% gewijzigd door Tim D op 30-11-2010 08:09 ]

Pagina: 1