Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Individuele shopreview permalinks

Pagina: 1
Acties:

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:59
Heel erg willekeurige shopreview permalink:
http://tweakers.net/shopreview/7274/afuture.html?Page=1#r_84495
Die is niet zo perma, is het wel? Zie: Page=1

Willen jullie deze ajb verbouwen naar bijvoorbeeld een FP-reactie achtige link:
http://tweakers.net/nieuws/1/aol-netscape-en-open-source.html?showReaction=70769#r_70769

Voordelen:
Je hebt dan links die altijd werken.
Je kunt die links gebruiken in userstats (gallery:activiteit).
Je kunt die links gebruiken in (een nog te bouwen?) shopreview-beheer.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

crisp

Devver

Pixelated

Je kunt die links gebruiken in userstats (gallery:activiteit)
Gelukkig gaat dat over recent geposte shopreviews zodat je er altijd wel van uit kunt gaan dat die nog op pagina 1 staan :P (het was me bij het bouwen van de avatar cloud ook al opgevallen)

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 25-11-2010 21:53 ]

Intentionally left blank

• Barleone
Nee, daar kun je niet vanuit gaan. Ik heb vorig jaar een shopreview ingevuld, no way dat die nog op pagina 1 staat. Maar het is wel mijn meest recente shopreview, dus moet ie wel verschijnen op mijn gallery:activiteit (even aangenomen dat dat er komt, het liefst zie ik eigenlijk een shopreview-beheer pagina).
offtopic:
PS, als je dan de moeite neemt om op mijn request in te gaan, wil je in het vervolg dan ook vooral ingaan op mijn request, en niet 1 voorbeeldje wat ik aanhaal onderuit schoffelen?
Om maar eerlijk te zijn, ik verwacht hier devvers die mijn request beoordelen als 'nuttig' of 'onnuttig'. En eventueel op de todo lijst zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door Barleone op 26-11-2010 13:44 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

crisp

Devver

Pixelated

Barleone schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:39:
Nee, daar kun je niet vanuit gaan. Ik heb vorig jaar een shopreview ingevuld, no way dat die nog op pagina 1 staat. Maar het is wel mijn meest recente shopreview, dus moet ie wel verschijnen op mijn gallery:activiteit (even aangenomen dat dat er komt, het liefst zie ik eigenlijk een shopreview-beheer pagina).
My bad, ik dacht dat je met gallery:activiteit juist naar de avatarcloud verwees (die heeft immers ook het kopje 'activiteit'). Maar inderdaad: op bepaalde pagina's en in specifieke gevallen zal die Page=1 niet correct zijn.
offtopic:
PS, als je dan de moeite neemt om op mijn request in te gaan, wil je in het vervolg dan ook vooral ingaan op mijn request, en niet 1 voorbeeldje wat ik aanhaal onderuit schoffelen?
Om maar eerlijk te zijn, ik verwacht hier devvers die mijn request beoordelen als 'nuttig' of 'onnuttig'. En eventueel op de todo lijst zetten.
Het feit dat dit topic nog openstaat wil al zeggen dat we het niet zondermeer als wontfix afserveren. Of en wanneer we het aan gaan pakken kan ik echter geen uitspraken doen; het moge duidelijk zijn dat dit geen hoge prioriteit heeft. Overigens was de zin tussen haakjes in mijn post algemeen bedoelt als confirmatie van dit probleem. Ik had ook niet (in mijn vrije tijd) kunnen reageren, dan had je nu nog niet eens geweten of dit topic ueberhaupt gezien was...

Intentionally left blank

• Barleone
crisp schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:56:
[...]
My bad, ik dacht dat je met gallery:activiteit juist naar de avatarcloud verwees (die heeft immers ook het kopje 'activiteit'). Maar inderdaad: op bepaalde pagina's en in specifieke gevallen zal die Page=1 niet correct zijn.
:) Ik bedoel inderdaad MYTNET #tab:activiteit
[...]
Ik had ook niet (in mijn vrije tijd) kunnen reageren, dan had je nu nog niet eens geweten of dit topic ueberhaupt gezien was...
Snap dat wel, alleen ik vond je reactie vooral 'nietszeggend'. Eigenlijk verwacht ik in zo'n eerste reactie iets duidelijks als:
je hebt een goed punt, dat gaan we *ooit* fixen. ;)