LG E2250v (en W2253v-pf?) Discontinued?

Pagina: 1
Acties:

• Quagmire84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
Hey,

Ik ben sinds vorige week aan het rondkijken voor een nieuw 22 inch scherm.

Aangezien ik de voorkeur geef aan LG was ik aan het kijken naar de W2253v-pf en de E2250V (LED-scherm).

Omdat de 2253 toch alweer een model van ruim anderhalf jaar oud is (volgens de pricewatch), was ik eigenlijk geneigd om te gaan voor de E2250V.

Dit scherm heeft een LED-verlichting en het model is slechts een dik half jaar oud (volgens de pricewatch).

Nu was wat mij betreft de beslissing ongeveer genomen toen ik eergisteren ineens op de site van LG zag dat de E2250v aangeduid wordt als "Discontinued Product".

Heeft er iemand enig idee waarom dit het geval is? Het lijkt mij alleszins vreemd om een scherm dat praktisch van iedereen goeie reviews krijgt (even goed als de w2253v), al na amper 6 maanden wordt stopgezet.

Dat wil dus zeggen dat LG in dit model geen toekomst meer ziet? Zouden er dan problemen mee zijn?

Of wil dit misschien zeggen dat er op korte termijn een scherm uitkomt dat als opvolger van de E2250v beschouwd moet worden?

En weet er iemand eigenlijk hoe het zit met de w2253v? Volgens de site van LG zelf is hier niks mee aan de hand, maar verschillende webshops zeggen dat dit model sinds eind oktober ook uit productie is.

Google heeft mij alleszins niet veel verder geholpen.

Ik denk wel dat ik mag veronderstellen dat de E2250V nog steeds een goeie aankoop is? Want in de winkel zijn er nog modellen in voorraad.