Sinds een tijdje val mijn systeem steeds uit, soms op internet/ bij spellen of gewoon plotseling, en meestal boot hij. Ik heb pas een nieuwe voeding gekocht en daar ligt het volgens mij niet aan. ik heb een PIII 650, 20,4 en 15 Gig HD, Diamond Steakth 3 AGP 32MB, ABIT BE2 REV2.
Volgens mij wel. Probeer eens een andere
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dat heb ik gedaan, nog een 1 uur geleden maar doet af en toe nog steets raar... de temp van de Processor komt op 58 a 60 Graden Celcius
En dan vind je het gek dat je systeem steeds uitvalt? Die temp kan nog veel hoger als je wilt maar de meeste processoren lopen het beste bij een wat lagere temperatuur, ergens tussen de 20 en 30 graden dacht ik. Als je systeem dus goed koelt loopt ie een stuk langer na het aanzetten.Op Wednesday 14 March 2001 15:36 schreef brayan het volgende:
Dat heb ik gedaan, nog een 1 uur geleden maar doet af en toe nog steets raar... de temp van de Processor komt op 58 a 60 Graden Celcius
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Ok, maar hoe komt het dan dat als ik de computer na een dag de eerste keer opstart dat ik dan alleen zwart beeld krijgt, en moet daarnaa het hele systeem weer uitschakelen en dan doet hij het weer iets te maken met video kaart???
Verwijderd
heb je je processor op een hogere snelheid lopen? het kan zo zijn dat als dit het geval is de processor te warm wordt en daarom de computer uitschakeld. probeer het systeem terug te zetten naar de normale snelheid en kijk of dit werkt.
Verwijderd
20 a 30 graden? ben je gek ofzow, da's ambient room temperature.. jij hebt zeker je sensor een kilometer weg van je CPU zitten?
60 graden is normaal van een CPU, de meeste kunnen nog wel 70/80 aan
60 graden is normaal van een CPU, de meeste kunnen nog wel 70/80 aan
20 of 30 graden? Dat is zo ongeveer de kamer temp. Dat is echt niet te halen zonder extreme cooling.En dan vind je het gek dat je systeem steeds uitvalt? Die temp kan nog veel hoger als je wilt maar de meeste processoren lopen het beste bij een wat lagere temperatuur, ergens tussen de 20 en 30 graden dacht ik. Als je systeem dus goed koelt loopt ie een stuk langer na het aanzetten.
Vergeet ook niet dat bij een Intel de temp. d.m.v. van een interne diode wordt uitgelezen. Deze temp. ligt dus al standaart hoger dan een temperatuur meting vericht bij een AMD CPU.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1