Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista 64, bureablad werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Vista 64 draaien en sinds vanmiddag werkt het bureablad niet meer naar behoren.

Probleem;

Alle snelkoppelingen lichten niet meer op als ik de muis erop zet
Aanklikken is onmogelijk
Via Start>programma's zijn de programma's wel op te starten maar vooral IE loopt altijd vast
Na opstarten van de programma's werkt de muis gewoon naar behoren overigens

Gedaan;

-Google bood geen topics met vergelijkbare content.
-Windows update uitgevoerd.
-Ccleaner vond niets bijzonders en is uitgevoerd.
-Spybot vond niets.
-Norton vond niets.

In eerste instantie heb ik de PC gewoon opnieuw opgestart. Hierna werkt het bureaublad een aantal klikken normaal en is dan weer niet te bereiken.

IE levert de meeste problemen op. Niet te starten via bureablad, wel via Menu Start en Taakbalk. Na opstarten loopt de sessie na een minuut vast en reageert IE nergens meer op. Via Taakbeheer afluiten is dan de enige optie. IE geeft geeneens "reageert niet" aan.

Inmiddels werkt dit ook al een aantal maal niet meer. Het systeem reageert in zijn geheel niet meer en "de knop" is dan nog de enige oplossing.

Heeft iemand al eerder zoiets gehad? En wat is de oplossing?

Groet, Frank

Inmiddels heb ik beide bekende systeemherstelpunten laten uitvoeren. Bij beide de foutmelding dat eea niet kon worden uitgevoerd door een onbekende fout.

Tevens werkt na opstarten IE exact 1 keer. Dus op te starten vanaf het bureaublad. Na afsluiten doet het hele bureaublad het niet meer.

Inmiddels heb ik iets gevonden wat erop lijkt. Het lijkt hem in IE8 te zitten. Nu lees ik in deze link exact mijn probleem maar van de oplossing snap ik niet al teveel. ( ik ben kluns met PC's )
http://social.answers.mic...8c-4ad0-a7db-8f4945e8e6d0

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 21:55 . Reden: aanvullende info. ]