Heeft een Mac OS X update invloed op je programma's?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• 16jeffrey
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-01-2025
Hallo,

heeft een Mac OS X update invloed op je geïnstalleerde programma's? Ik heb dit nog nooit geupdate en ik was benieuwd wat er precies word geupdate en of het invloed heeft op mijn Adobe CS3 pakket wat ik er op heb staan.

Dus als ik nu een Mac OS X update doe, is er dan een kans dat het Adobe CS3 pakket niet meer werkt? Alvast bedankt!

Groeten Jeffrey

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Geen een invloed.

iRacing Profile Flickr

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:54
Bij de regelmatige updates 10.X.X is er geen invloed, bij de grotere betaalde 10.X mogelijk wel doordat bijvoorbeeld classic environment niet meer wordt ondersteund. Maar daar hebben dus alleen "oude" programma's mogelijk last van.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het antwoord op deze vraag kun je makkelijk via Google vinden :) Als je daar zoekt naar adobe cs3 mac os x update is de eerste hit een PDF van Adobe over compatibiliteit van Creative Suite 3 met Mac OS X Leopard. Hetzelfde geldt voor compatibiliteit met Mac OS X Snow Leopard. Als je daar op zoekt, krijg je Adobe Snow Leopard FAQ, waarin valt te lezen dat het onder Snow Leopard waarschijnlijk wel werkt, maar dat er geen updates voor uitkomen. Zie ook CS3 known issues | Mac OS X 10.6, waarin dit haarfijn wordt uitgelegd.

Aangezien dit eenvoudig zelf te vinden is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.