Sinds een tijd heb ik een dual-monitor setup staan, bestaande uit een LG 2486W LED-monitor met een resolutie van 1920x1080, en een Samsung Syncmaster 2253BW (resolutie 1680x1050).
Sinds kort heb ik een nieuwe pc, en zijn er een aantal games waarbij het scherm begint te flikkeren als ik ze fullscreen speel op mijn LG in native resolutie.
De specs van de pc:
Asus P6TD Deluxe
Intel Core i7 930
2x Sapphire Radeon HD5770 Vapor-X
6GB Corsair DDR3
Cooler Master Silent Power 600W
Samsung Spinpoint-schijven in verschillende grootten (variërend van 160GB t/m 2 TB)
LG W2486L
Samsung Syncmaster 2253BW
Drivers kunnen het haast niet zijn, de laatste Catalyst is geïnstalleerd en geeft geen fouten.
Echter zijn er ook games die wél kunnen functioneren op het scherm. Fallout New Vegas en Starcraft II zijn hier nu even de enige voorbeelden die ik kan bedenken.
Games die niet goed functioneren zijn:
Medal of Honor (alleen SP geprobeerd)
CoD: Black Ops (zowel MP als SP)
Poker Night at the Inventory
Dead Rising 2 (heeft het een tijdje wel gedaan)
Beat Hazard
Ik heb op een hele boel plekken op het internet gezocht, maar niet kunnen vinden waar het probleem zou kunnen zitten. Kan GoT mij helpen?
Sinds kort heb ik een nieuwe pc, en zijn er een aantal games waarbij het scherm begint te flikkeren als ik ze fullscreen speel op mijn LG in native resolutie.
De specs van de pc:
Asus P6TD Deluxe
Intel Core i7 930
2x Sapphire Radeon HD5770 Vapor-X
6GB Corsair DDR3
Cooler Master Silent Power 600W
Samsung Spinpoint-schijven in verschillende grootten (variërend van 160GB t/m 2 TB)
LG W2486L
Samsung Syncmaster 2253BW
Drivers kunnen het haast niet zijn, de laatste Catalyst is geïnstalleerd en geeft geen fouten.
Echter zijn er ook games die wél kunnen functioneren op het scherm. Fallout New Vegas en Starcraft II zijn hier nu even de enige voorbeelden die ik kan bedenken.
Games die niet goed functioneren zijn:
Medal of Honor (alleen SP geprobeerd)
CoD: Black Ops (zowel MP als SP)
Poker Night at the Inventory
Dead Rising 2 (heeft het een tijdje wel gedaan)
Beat Hazard
Ik heb op een hele boel plekken op het internet gezocht, maar niet kunnen vinden waar het probleem zou kunnen zitten. Kan GoT mij helpen?
[ Voor 14% gewijzigd door PenTa_FH op 24-11-2010 22:37 . Reden: specs toegevoegd ]
~ Think Again.