Heb afgelopen week een nieuwe applicatie opgestuurd om in de WP7 marketplace te worden geplaatst, deze zou dan 99 cent moesten gaan kosten.
Nu zie ik dat ik in m'n account bank informatie moet toevoegen, op zich logisch.
Ook is er de melding dat ik enkele formulieren moet invullen en naar Microsoft (Redmond) moet sturen voor de IRS. Ik heb toch helemaal niets met de IRS te maken? Wanneer die formulieren niet worden opgestuurd zal er 30% belasting over het geld worden gevorderd. Tel daar boven op dat er nog 30 cent af gaat voor de marketplace, dan blijft er nog zo'n 48 cent over per applicatie.
Daar moet dan waarschijnlijk in NL weer belasting over worden betaald (42% denk ik?), waardoor er nog zo'n 28 cent over blijft bij de verkoop van 1 applicatie. Blijft niet veel over dan....
Weet iemand hier of m'n beredenering klopt (of er zelf ervaring mee heeft)?
[edit]
Oh, nu ik ben ingelogd zie ik een stuk meer posts op het forum van AppHub.
Blijkbaar wil de IRS alles regelen of zo
Nu zie ik dat ik in m'n account bank informatie moet toevoegen, op zich logisch.
Ook is er de melding dat ik enkele formulieren moet invullen en naar Microsoft (Redmond) moet sturen voor de IRS. Ik heb toch helemaal niets met de IRS te maken? Wanneer die formulieren niet worden opgestuurd zal er 30% belasting over het geld worden gevorderd. Tel daar boven op dat er nog 30 cent af gaat voor de marketplace, dan blijft er nog zo'n 48 cent over per applicatie.
Daar moet dan waarschijnlijk in NL weer belasting over worden betaald (42% denk ik?), waardoor er nog zo'n 28 cent over blijft bij de verkoop van 1 applicatie. Blijft niet veel over dan....
Weet iemand hier of m'n beredenering klopt (of er zelf ervaring mee heeft)?
[edit]
Oh, nu ik ben ingelogd zie ik een stuk meer posts op het forum van AppHub.
Blijkbaar wil de IRS alles regelen of zo
http://forums.create.msdn.com/forums/t/67058.aspx
[...]
Unfortunately that's not the way the IRS rolls
[ Voor 19% gewijzigd door Jan_V op 24-11-2010 20:03 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ