Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11 12:00
toshiba folio problemen.
vandaag na veel gezeur en te lange levertijden van de archos 101 toch maar voor toshiba folio 100 gekozen ik typ nu vanaf mijn folio alleen heb ik nu al een probleem, de browser sluit gelijk weer af na het openen, dit is heel iritant omdat je nu geen flash heb in opera mini, iemand die ook een folio 100 heeft, het zelfde of andere problemen of een oplossing voor mijn probleem.

alvast bedankt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

offtopic:
Gisteren / vandaag zijn er heel veel Archos 101'tjes uitgeleverd...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 08:39

jbbrans

Quas schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:36:
toshiba folio problemen.
vandaag na veel gezeur en te lange levertijden van de archos 101 toch maar voor toshiba folio 100 gekozen ik typ nu vanaf mijn folio alleen heb ik nu al een probleem, de browser sluit gelijk weer af na het openen, dit is heel iritant omdat je nu geen flash heb in opera mini, iemand die ook een folio 100 heeft, het zelfde of andere problemen of een oplossing voor mijn probleem.

alvast bedankt.
Ik heb hier geen problemen mee, maar je zou eens voor de zekerheid een factory reset kunnen doen.
Verder heb ik dolphin hd browser geinstalleerd en die werkt samen met de geleakte flash.

Opera en de standaard browser vind ik persoonlijk niet lekker werken.

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11 12:00
ja ik weet dat de archos 101 uitgeleverx werd. alleen zat ik er niet bij, oke bedankt dior de tip, het komt door flash, heb jij die link naar flash?

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 08:39

jbbrans

http://forum.xda-develope...hread.php?t=823109&page=3
Hier kan je de flash update ophalen.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien had je toch beter op de archos kunnen wachten :>

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we eigen inzet voor je post. Dat houdt in dat je aangeeft wat je zelf al gevonden hebt over het probleem en wat je hebt geprobeerd om het op te lossen. GoT is er niet om jouw Google-werk te doen, dus dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.