beware of Winkelbee / slimme deals "dochter" marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Marktplaats staat al niet bekend om z'n betrouwbare deals, het leuke is dat marktplaats ook iets van een alliantie oid heeft met winkelbee / slimme deals.
Ruim een maand geleden heb ik daar iets gekocht (helaas) en ben nu al 3 weken bezig om mijn geld terug te krijgen.
Een kleine opsomming, het kan natuurlijk zijn dat ik domme pech heb maar het net staat vol met vergelijkbare klachten van de =ze shop. (ja ik weet het, ik had eerst moeten googlen)

*levertijd 14 dagen ipv max.7 dagen
*gescheurde omdoos zonder bubbels
* product in 3 stukken
* retour aanvraag niet mogelijk want product is nog niet afgeleverd ????
*mail 1 geen antwoord
*mail 2 beloofd om de link "retour" aan te zetten/enablen
*helaas nog steeds niet
*belletje naar 0900-duur
*beterschap beloofd maar verder niets
*mail naar marktplaats en klacht ingediend > hoppa linkje werkt
*product retour naar antwoordnummer
*ruim een week later geen bevestiging oid, en maar weer even bellen.
*product is bij ons niet binnen tnt z'n fout en staking bla bla wilt u track-trace sturen
*gelukkig had ik track and trace nog, en blijkt al ruim een week geleden afgeleverd te zijn
en nu is 24-11-2010 en ik heb geen geld terug, wel betaald, geen product en een hoop frustatie.

Doe jezelf een plezier en bestel daar niks.

Ik kan best geloven dat er een keer iets misgaat, maar hier wordt alles bewust zo lastig mogelijk gemaakt. En ik ben niet de enige, vandaar dat ik even dit topic opende

WAT EEN LUTSERS :r :r :r :r :r :r :r :r

www.casarodriguillo.com

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Misschien kan je beter een shopreview plaatsen dan een discussietopic.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
je hebt gelijk, maar juist omdat het een outlet is van marktplaats zelf is vind ik het zo schandalig. Bovendien hebben ze niet echt een website met producten

[ Voor 21% gewijzigd door Pinin op 24-11-2010 19:45 ]

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Sorry, maar GoT is niet bepaald de plek voor een ranttopic. Als de winkel in de ShopReview staat, dan kun je daar je ei kwijt (nadat je ervaring is afgerond), maar hier is niet de plek.

Dit topic is gesloten.