Kan ik Mac OSX updaten zonder dat Adobe CS3 niet meer werkt?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• 16jeffrey
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-01-2025
Hoi allemaal,

ik heb een Macbook Pro met Mac OS x Versie 10.5.5.
Nu is het probleem dat ik in iTunes de volgende melding telkens krijg:

Om de iTunes Store in iTunes te gebruiken, moet Safari 4.0.3 of hoger zijn geïnstalleerd.
Open Software-update om de nieuwste versie van Safari te downloaden en te installeren.

Ik update Mac OS X niet omdat ik van een leraar op school het advies heb gekregen om niks te updaten vanwege het feit dat hij Adobe CS3 er illegaal heeft opgezet. Nu weet ik dus niet of hij Adobe updates bedoelde of Mac-software-updates. Doordat ik Mac nooit update word Safari dus ook nooit geupdate. iTunes kan wel worden geupdate omdat je deze apart kan updaten in "Software-update..."

Nu is mijn vraag of ik Mac OS X kan updaten zonder dat mijn Adobe CS3 pakket niet meer werkt. Alvast bedankt!

Groetjes Jeffrey

P.s. Graag niet in moeilijke taal 8)7

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 10:57

mokumouse

LOLstoel User

16jeffrey schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:16:
Hoi allemaal,

ik heb een Macbook Pro met Mac OS x Versie 10.5.5.
Nu is het probleem dat ik in iTunes de volgende melding telkens krijg:

Om de iTunes Store in iTunes te gebruiken, moet Safari 4.0.3 of hoger zijn geïnstalleerd.
Open Software-update om de nieuwste versie van Safari te downloaden en te installeren.

Ik update Mac OS X niet omdat ik van een leraar op school het advies heb gekregen om niks te updaten vanwege het feit dat hij Adobe CS3 er illegaal heeft opgezet. Nu weet ik dus niet of hij Adobe updates bedoelde of Mac-software-updates. Doordat ik Mac nooit update word Safari dus ook nooit geupdate. iTunes kan wel worden geupdate omdat je deze apart kan updaten in "Software-update..."

Nu is mijn vraag of ik Mac OS X kan updaten zonder dat mijn Adobe CS3 pakket niet meer werkt. Alvast bedankt!

Groetjes Jeffrey

P.s. Graag niet in moeilijke taal 8)7
FAQ gelezen? Dit valt volgens mij onder het kopje hulp met illegale zut. En dat gebeurt hier niet....

Blaat...

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-02 12:11

dlmh

Lo-Fi

Adobe != Apple, dus dat kan je veilig updaten.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
16jeffrey schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:16:
Ik update Mac OS X niet omdat ik van een leraar op school het advies heb gekregen om niks te updaten vanwege het feit dat hij Adobe CS3 er illegaal heeft opgezet.
Hier zit je probleem, apart dat je dat zelf niet kon vinden.

Illegale zooi lozen, updaten en geen problemen meer.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je CS3 legaal hebt, kun je zonder problemen updaten naar de laatste versie van Mac OS X. We gaan je echter niet helpen om een illegale versie van CS3 aan de praat te houden. Zie ook het algemeen beleid. Overigens kun je als student zijnde vaak via Surfspot of bij Adobe zelf voor een gereduceerde prijs CS kopen. Adobe CS5 Design Premium / Web Premium via Surfspot kost bijvoorbeeld €27,50. Niet een bedrag waar je van wakker zou liggen, lijkt me.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.