Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
ik wil me een BB aanschaffen bij vodafone met een bundel van 250 mb.
maar ik kan geen duidelijk beeld krijgen hoeveel data de bb verbruikt .

het gaat hierbij om het pingen , en de msn en hyves app.

ik zit 50% van de tijd bij een wifi dus heb ik aan de 250 mb per maand genoeg ?

is er iemand die mij een beeld kan geven hoeveel data het pingen en msn etc verbruikt op een bb ?

For we are many

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Zonder een BB te hebben kan ik je wel vertellen dat zulke apps vrijwel geen data verbruiken. Foto's en dergelijke kosten wel wat meer data. Ik weet niet hoeveel data de Hyves app gebruikt.

[ Voor 34% gewijzigd door Jimster op 24-11-2010 17:07 ]

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
ik weet dat youtube en streaming music veel data verbruiken maar deze zal ik alleen over wifi doen.

ik stel deze vraag namelijk omdat een vriendin de bb heeft en deze beweert dat 250 mb absoluut te weinig is en dan zegt ze dat ze normaal internet gedrag vertoont.
niks streamen en alleen msn en pingen.

For we are many

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-11 14:29

cdoens

Peugeot-gek

Met mijn vorige BB (Pearl 8110) had ik aan 50 MB per maand genoeg.
Ik email, doe hyves, facebook, BBM en af en toe messenger. Verder nog wat sites afstruinen bijv buienradar en file info.

Nu ik een Torch heb, kom ik wel wat hoger uit. Maar dit toestel "nodigt" je uit om filmpjes te kijken die ik op mijn Pearl toch niet aan kon.

Als je trouwens voor Vodafone gaat en je gaat voor Bel+Sms+Web en daarbovenop BB dan heb je ruim 1 GB aan data limiet.
En anders kun je altijd nog ophogen. (Vodafone B+S+W is alleen maar voor 2 jaar af te sluiten, dacht ik)

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al over dit onderwerp opgezocht? Over dataverbruik is best het een en ander te vinden, en we verwachten hier wat eigen initiatief voor je post.