T-mobile: telefoonassortiment?

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er aan de hand met T-mobile? Ze lopen zo hopeloos achter met hun telefoonassortiment. Geen WP7 toestellen, geen HTC Desire HD of Z. Ik check regelmatig hun website. Dat doe ik al een maandje of 1,5 maar het assortiment is ongewijzigd. Toch schandalig voor zo'n grote provider? :/ :?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 14:53 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 13:49

DefLite

Why so serious?

Bestel je toch via de Phonehouse oid? Die bieden vaak wel andere toestellen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:53:
Wat is er aan de hand met T-mobile? Ze lopen zo hopeloos achter met hun telefoonassortiment. Geen WP7 toestellen, geen HTC Desire HD of Z. Ik check regelmatig hun website. Dat doe ik al een maandje of 1,5 maar het assortiment is ongewijzigd. Toch schandalig voor zo'n grote provider? :/ :?
Al geprobeerd te bellen ? Denk het niet :) Want ze hebben meer telefoons dan staat op hun website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 14:42

E-Vix

Nu met sneeuw!

Of je loopt even langs een winkel als Belcompany of Phonehouse en je kan ieder toestel in combinatie met T-Mobile krijgen...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Met DefLite... Ga je naar een andere telefoonboer, aangezien ze dezelfde abbo's / kortingen hebben / moeten geven als je direct zelf bij T-mobile zou krijgen. En dan heb je alle keuze die je maar kan wensen qua mobieltjes!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al gebeld, gemaild en zelfs gechat. Antwoord is altijd hetzelfde: zie onze site. Ik zit nog 7 maanden vast aan T-mobile. Het probleem is dat ik dan alleen via T-mobile zelf kan verlengen. Ben al bij BelCompany geweest. Maar nu wacht ik toch maar paar maanden stap over na een andere provider. Ben ze eerlijk gezegd echt meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Je kan toch ook bij een t-mobile winkel verlengen? Heb ik ook gedaan, wou een Galaxy S, die hadden ze niet online, maar wel in de winkel..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Je wilt nu al verlengen? Early renewal bedoel je? Of over een paar maanden pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:05:
Je wilt nu al verlengen? Early renewal bedoel je? Of over een paar maanden pas.
Ik wil nu verlangen omdat mijn telefoon vaak uitvalt. Garantie is ook verlopen. Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan. Soortgelijke situatie.
MaximusTG schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:04:
Je kan toch ook bij een t-mobile winkel verlengen? Heb ik ook gedaan, wou een Galaxy S, die hadden ze niet online, maar wel in de winkel..
Waarom word ik telkens naar hun site doorverwezen en niet naar hun winkel? Vreemd. Zal eens een dezer dagen eens kijkje brengen, anders toch maar gewoon switchen van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Je kan maar 1x in een contractsperiode early renewal doen. Dus als jouw huidige abonnement al een early renewal is (dat weet ik niet), dan kan je nu niet weer early renewal doen.
Is er een mogelijkheid om mijn contract vervroegd te vernieuwen met een nieuw toestel?

Ja, wij bieden deze mogelijkheid met de dienst Early Renewal. Met Early Renewal mag je je contract vervroegd vernieuwen, ongeacht de reden. Voor deze mogelijkheid betaal je eenmalig € 69,95 contractkosten. Verder kom je in aanmerking voor hetzelfde aanbod als bij een reguliere contractvernieuwing.

Als je kiest voor Early Renewal, kies je voor een contractvernieuwing. De nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden start na afloop van je huidige contractperiode. Je stapt bij de start van de nieuwe contractperiode automatisch over op een huidig T-Mobile tariefplan, waaraan mogelijk andere voorwaarden zijn verbonden dan aan het tariefplan waarvan je nu gebruikmaakt.

Let op! Wanneer je gebruik hebt gemaakt van Early Renewal, kan dat binnen de vastgelegde contractperiode niet nogmaals. Als je toestel binnen deze periode dus gestolen wordt, kwijtraakt of kapot gaat (buiten garantievoorwaarden), kun je weer vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de contractperiode. Het contract dien je dan nog wel uit te dienen.

Voor Early Renewal kun je contact opnemen met T-Mobile Klantenservice of je loopt binnen bij een T-Mobile Shop.
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...t-early-renewal-regeling/

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat betreft het telefoonassortiment van een provider, daarvoor moet je toch echt bij de provider zelf zijn. Als zij geen antwoord hebben, dan hebben wij dat helemaal niet. Omdat ik in dit topic verder geen discussiewaarde zie, doe ik het op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.