Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gemiste oproep van een raar nummer, hij heeft 8 cijfers en heeft op 2 cijfers na steeds hetzelfde cijfer achter elkaar.
Wat is dat voor raar iets? Iemand bekend mee? Als ik er op Google vind ik niets.
Het lijkt me raar dat er überhaupt een telefoonnummer bestaat met zoveel dezelfde cijfers maar deze is ook nog eens 2 cijfers te kort en heeft geen landcode's of iets dergelijks.

Meer mensen die dit hebben gehad en dit kunnen verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TjardE
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wel eens zoiets gehad en toen bleek hij te komen van de service provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die middels VOIP belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat gebeurt er als je dat nummer terug belt? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat wou ik eigenlijk voorkomen, om rare "torenhoge kosten als je dit belt" constructies te ontlopen.

Ik ben echter nogmaals gebeld en heb opgenomen en het was "gewoon" een callcenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:34:
Dat wou ik eigenlijk voorkomen, om rare "torenhoge kosten als je dit belt" constructies te ontlopen.

Ik ben echter nogmaals gebeld en heb opgenomen en het was "gewoon" een callcenter.
Laat me raden al die cijfers die hetzelfde waren waren 6en?
had ik laatst ook en ze belden continu op momenten waar ik gewoon niet kon opnemen en uiteindelijk was het een callcenter. Vraag me alleen nog steeds af hoe ze aan me nummer gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik ben nu ook al 2x op mijn mobiel gebeld of ik interesse heb in mode enzo. Ik ben hier dus absoluut niet blij mee, want nu zit mijn nummer vast in een of andere bel/aansmeer pool. Kijk dat je spam krijgt op je mail of vaste telefoon is tot daar aan toe, maar mobiel hoeft voor mij niet. Het was voor mij ook afgelopen week de eerste keer in de 12 jaar dat ik dit nummer heb.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:09:
[...]

Vraag me alleen nog steeds af hoe ze aan me nummer gekomen zijn.
Computers genereren zelf telefoonnummers, zodra er verbinding gemaakt wordt, wordt de lijn doorgeschakeld naar een callcenter medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Niet iets in de geest van 0909 +4cijfers ? of 0800 ;)
Want dan zou het nog wel kunnen..

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, 06066060 lijkt het meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deadsy schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:09:
[...]

Laat me raden al die cijfers die hetzelfde waren waren 6en?
had ik laatst ook en ze belden continu op momenten waar ik gewoon niet kon opnemen en uiteindelijk was het een callcenter. Vraag me alleen nog steeds af hoe ze aan me nummer gekomen zijn.
Volgens mij is je data tegenwooridg helemaal nergens meer veilig. Heb het idee dat zelfs diensten waar je voor betaald tegenwoordig je data doorverkopen. Ik laat ook nooit zomaar mijn nummer achter ergens maar toch zit in de cyclus tegenwoordig.

Heb op mn android phone een appje gedownload (callfilter) waarmee je anoniem automatisch laat doorschakelen naar voicemail. Heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Ach, als jij in het belmeniet register staat mogen ook die autonummergenerators jouw nummer niet bellen hoor..

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 10:44

itsalwaysme

Graast voor DB

foppe-jan schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:49:
Ach, als jij in het belmeniet register staat mogen ook die autonummergenerators jouw nummer niet bellen hoor..
behalve als je het ooit aangegeven hebt, Of zelfs maar interesse in iets van het bedrijf getoond hebt.
Of als je ooit met bijv een spelletje mee hebt gedaan, en die je nummer door gegeven hebben. Dus als je in het bel-me-niet register staat, wil dat niet zeggen dat ze je ook niet mogen bellen.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat helpt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
foppe-jan schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:49:
Zo simpel is dat niet. Als je klant bent, of kortgeleden bent geweest, mag je gewoon gebeld worden.
Dat is één van de vele scheve dingen aan dat kreng. Eneco zegt: Ik zet je in het bel me niet register. Eneco mag je telefonsiche aanbiedingen doen want je bent klant, de concurrentie niet. ;w

Dit natuurlijk naast iedereen die er gewoon kak heeft aan heeft dat hele BMNR.
Bel me Niet is een zielenwinpaardje geweest van 1 of andere politieke faalhaas en het was even leuk maar ik heb het idee dat er geen hol meer mee gedaan word.

Ik heb sowieso een hekel aan onbekend bellen, dus als je me echt moet hebben drop even een voicemailtje en ik bel terug. :) Iets wat wel werkt, itt BMNR.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 12:50 ]

Pagina: 1