Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Applicaties in één keer installeren zonder toolbars

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor bijv. service medewerkers die systemen voor moet voorconfigureren is het http://ninite.com/ een erg handige tool. Deze online service heeft een aanbod met veel gebruikte apps. De apps die je graag geïnstalleerd wilt hebben selecteer je en vervolgens kun je de installer downloaden die alle apps (x32, x64 automatisch) zonder toolbars in het Nederlands installeert (afhankelijk van taal OS, en lokalisatie ondersteuning van de app uitgever).

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/2219/ninite.png

Test het eventueel uit op VMware ect. Scheelt een hoop tijd ;-)

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:39
Ziet er erg handig uit, jammer dat ik mijn laptop net redelijk geconfigureerd heb, maar zeker een aanrader voor frisse installs.

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-11 15:22
Deze gaat bij de favorieten.
lijkt me een mooie tool

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Thanks for the tip! :)

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
Ziet er nice uit!

Kun je ook een config opslaan? Dat je zegt dat je die en die programma's wil installeren, en dat je volgende keer zo dat lijstje weer tevoorschijn tovert?

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
ThinkPadd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:59:
Ziet er nice uit!

Kun je ook een config opslaan? Dat je zegt dat je die en die programma's wil installeren, en dat je volgende keer zo dat lijstje weer tevoorschijn tovert?
je download een exe die de apps gaat installeren voor je. Die exe kan je dus elke keer gebruiken
Pagina: 1