Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Brainwave Gamecontroller (EEG)

Pagina: 1
Acties:

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 15:53
Ik heb dit topic geopend omdat ik een vraag heb. Voor mijn volgende stage periode ben ik gevraagd of ik interesse heb om aan een bepaald onderdeel mee te werken aan headset om door middel van hersengolven games te "besturen".

Zelf heb ik nog nooit met zoiets dergelijks gewerkt. Nu lijkt mij dat onder zon grote community vast mensen zijn die dit wel al eens geprobeerd hebben desnoods op beurzen of vrienden alle info is welkom. Waar ik naar op zoek ben is informatie wie produceert deze dingen momenteel en hoe word de headset bevestigd(gebruikerscomfort). Voordat ik jullie vraag heb ik zelf ook al wat onderzoek gedaan online.

een voorbeeld van een systeem:
http://www.ocztechnology.com/products/ocz_peripherals/nia

Het zou mooi zijn om uiteindelijk dat er over een tijd een goed werkend systeem komt dat door middel van participatie van gamers ontwikkeld is. Dus suggesties zijn ook allemaal welkom. Hierbij kun je denken waar wil je dat hersengolven op ingrijpen omgeving moeilijkheidsniveau en dergelijke