Pc specs
cpu: i7950
mobo: rex2 asus rampage 2 extreme
ram: kingston 1333mhz cl9 1.5 volt
gpu: amd radeon 6870 his
pc kast: Antec 1200 alle fans had ik op high staan.
overclock resultaat
cpu : 4.5ghz 1.37 volt
ratio:21x
bclk frq.: 215
ram: 1.55 volt
was nieuwsgierig wat ik uit me cpu kon halen en mn oom had een scythe yasya koeler dach he zet hem even der op en gaan met die banaan.
dus ik had 4.5 ghz gehaald op 1.37 volt ik had prime even uurtje laten lopen en ik zag dat de temp al 85 werdt denk stop der mee en ik ga even vantage draaien dus me resultaat van vantage is 27314 punten
maare ik zag dat de temp 82 graden werdt.
printscreen van me vantage score en de temperatuur van me cpu
http://img89.imageshack.u...tage45ghz.jpg&via=mupload
dus me vraag is wat is de beste koeler voor intel om mee te clocken of zou ik toch echt voor een waterkoeling moeten gaan(hope van niet)>?..
en dan heb ik nog een vraag over vantage zeg maar ik haal 29xxx punte met de gpu op peformance moet me cpu dan ook zo hoog geclockt zijn of moet ik naar de extreme resultaat kijken en dan de cpu het zelfde clocken >?
cpu: i7950
mobo: rex2 asus rampage 2 extreme
ram: kingston 1333mhz cl9 1.5 volt
gpu: amd radeon 6870 his
pc kast: Antec 1200 alle fans had ik op high staan.
overclock resultaat
cpu : 4.5ghz 1.37 volt
ratio:21x
bclk frq.: 215
ram: 1.55 volt
was nieuwsgierig wat ik uit me cpu kon halen en mn oom had een scythe yasya koeler dach he zet hem even der op en gaan met die banaan.
dus ik had 4.5 ghz gehaald op 1.37 volt ik had prime even uurtje laten lopen en ik zag dat de temp al 85 werdt denk stop der mee en ik ga even vantage draaien dus me resultaat van vantage is 27314 punten
maare ik zag dat de temp 82 graden werdt.
printscreen van me vantage score en de temperatuur van me cpu
http://img89.imageshack.u...tage45ghz.jpg&via=mupload
dus me vraag is wat is de beste koeler voor intel om mee te clocken of zou ik toch echt voor een waterkoeling moeten gaan(hope van niet)>?..
en dan heb ik nog een vraag over vantage zeg maar ik haal 29xxx punte met de gpu op peformance moet me cpu dan ook zo hoog geclockt zijn of moet ik naar de extreme resultaat kijken en dan de cpu het zelfde clocken >?