Pricewatch laat ook items zien die niet aan keuze voldoen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik ben op zoek naar een 3.5" SATA behuizing, met aan de buitenkant eSATA en USB 2.0

Ik vink dus die items aan in de pricewatch waar het product wat ik wil aan moet voldoen, maar hij doet volgens mij OR in plaats van AND ofzo.

Ik wil namelijk een behuizing met USB EN eSATA.

En hij laat nu ook casings zien die wel USB hebben, maar geen eSATA. En dat klopt volgens mij niet.

EN om het wat duidelijker te maken, een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vKWhHo5TfvxI4ejd0BFi2pK2/thumb.png
Klik voor groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat klopt, het is inderdaad standaard een OR. Als je switched naar de 'klassieke' weergave dan heb je een optie om ook 'AND' op te geven per specificatie :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De meeste van die filters (of alle?) zijn OR filters. Denk maar eens aan de merken selectie. Een artikel kan maar van één merk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Klassieke weergave doet inderdaad wel wat ik wil.

Maar wat is de reden dan om bij die weergave uit m'n screenshot standaard een OR te gebruiken dan? Want echt duidelijk is dat niet? Bij merken snap ik het nog wel, maar als ik zoek met de criteria die ik heb ingevuld, dan krijg je gewoon iets terug wat niet klopt eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ThinkPadd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:03:
Klassieke weergave doet inderdaad wel wat ik wil.

Maar wat is de reden dan om bij die weergave uit m'n screenshot standaard een OR te gebruiken dan? Want echt duidelijk is dat niet? Bij merken snap ik het nog wel, maar als ik zoek met de criteria die ik heb ingevuld, dan krijg je gewoon iets terug wat niet klopt eigenlijk :+
Omdat we technisch (nog) geen mogelijkheid hebben om per specificatie aan te geven of dat standaard een 'AND' of 'OR' moet zijn...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Verschilt per type filter of je OR of AND als standaard zal willen... Als je bijvoorbeeld laptops zou uitzoeken, dan heeft het weinig zin om een Core i3 340M en een Core i3 350M te hebben. Als het gedrag variabel wordt per filter, zullen we dat echter wel op een of andere manier duidelijk moeten maken.
Maar zoals bij elke keer dat deze vraag terugkeert; We hebben nog geen tijd gehad/genomen om het grafische filter uit te breiden met functionaliteit, zonder dat er ingeboet wordt op de huidige gebruiksvriendelijkheid en/of er erg wordt gerommeld aan de hoeveelheid ruimte die gebruikt wordt.
Pagina: 1