• suomi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
Goedeavond,

Heb deze avond mijn h70 van Corsair in mijn computer gedaan.
Hij werkt goed en alles blijft cool.
Maar verder game ik niet heel veel of overclock ik mijn cpu (misschien later nu vind ik het niet nodig)

En de airflow in de rest van mijn computer is ook goed dus zal het niet heel snel een probleem zijn.

In bios de fanspeed veranderen deed niks om een of andere reden,

Wat zouden jullie doen ?
-1 cooler weghalen
-2 coolers weghalen en Mugen 2 Fan gebruiken
-2 coolers weghalen en (weet niet precies welke) Cooler master Standaard fan terugplaatsen die in de kast zat
(cooler master advanced 690)

• Pruimenvlaai
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-01 13:22
(Als je niet overclockt, waarom neem je dan een koeler van, wat is het, zes tientjes? :P)
Misschien kan je BIOS alleen via PWM de fansnelheid aanpassen - dat gaat dan niet goed met een H70, die zijn snelheid alleen kan veranderen via voltage. Misschien zie je in het BIOS bij de cooling-opties nog iets staan dat je van 'auto' of 'pwm' naar 'voltage' kan zetten.

Als je toch niet overclockt, zou je wel met één fan toekunnen, neem dan meteen de stilste fan die je hebt liggen, als die niet stil genoeg is kun je inderdaad een stillere halen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pruimenvlaai op 23-11-2010 21:45 ]

• suomi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik had hem ergens gewonnen ;)
Dus vond het zonden hem niet te gebruiken.
En zal nog is in BIOS kijken

Heb de fans er uit gehaalt en 1 langzamere fan in gedaan op Idle blijft hij in ieder geval even cool ;)
Maar nu word ik er niet doof van

[ Voor 41% gewijzigd door suomi op 23-11-2010 22:33 ]

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-01 14:18

sebasss2

Auto fanaat

Wat voor moederbord heb je precies er zijn mensen met misschien het zelfde moederbord die je opweg kunnen helpen.

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Als het goed is zit erbij de H70 twee "verleng" kabeltjes die je op die voedings splitter kunt zetten, dan draaien de fannen geen 1950 maar 1600 rpm.

Met een dichte kast hoor ik ze niet.