Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fotoalbum Thumbnail

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoi,

Als je in het fotoalbum een afbeelding upload maakt hij 3 versies aan. Het origineel, een kleine thumbnail en een "grote" thumbnail.

Nu zijn beide versies erg klein.

Ik vraag me af waarom het niet zo is dat er een kleine thumbnail gemaakt wordt (eventueel de grote die nu de "grote" thumbnail heeft) en een grote thumbnail, van 640 pixels breed. De maximale breedte van een afbeelding op GoT.

Als ik nu bijvoorbeeld een screenshot wil posten dan moet ik dus zelf twee versies uploaden. Het origineel en een versie van 640 pixels breed omdat ik de afbeelding graag duidelijk op het forum wil hebben.

Ook is het vreemd dat de thumbnail altijd de zelfde aspect-ratio heeft, een thumbnail van een 19:10 afbeelding heeft dus twee witte balken aan de boven- en onderkant.

Ben benieuwd of hier een rede voor is, en/of jullie mijn plan ook een goed plan vinden :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mjah, de grotere thumbnail is er laatst al bijgezet. En ik denk dat je op zich wel 10 maten er tussen kan zetten en dan zijn er mensen die nog steeds specifiek 1 maat missen. Wat is er mis met de grote thumb? Je ziet waarover het gaat en je moet toch klikken om het ding groot te zien. Het lijkt me eerder gezegd lastiger om nog meer links te hebben naar thumbs, ik vind 3 links al wel genoeg eigenlijk.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Terw_Dan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:22:
Mjah, de grotere thumbnail is er laatst al bijgezet. En ik denk dat je op zich wel 10 maten er tussen kan zetten en dan zijn er mensen die nog steeds specifiek 1 maat missen. Wat is er mis met de grote thumb? Je ziet waarover het gaat en je moet toch klikken om het ding groot te zien. Het lijkt me eerder gezegd lastiger om nog meer links te hebben naar thumbs, ik vind 3 links al wel genoeg eigenlijk.
Daarom is het dus mijn idee om dus de aller kleinste te verwijderen, en twee andere versies te maken.

Één kleine versie, grootte naar keuze van de devvers, en één grote versie van 640 pixels breed. De breedte van GoT.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je beter even kunt kijken waar de term 'thumbnail' precies op hoort te slaan ;) We hebben net dat ene nieuwe type geïntroduceerd, en ik denk dat het voorbarig is om nu direct weer een wijziging daarin door te voeren. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.