Rabobank heeft storing Internetbankieren

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
nieuws: Rabobank kampt met storing internetbankieren
De problemen voor de bank begonnen naar verluidt rond 13.00 maar pas tussen 16.00 en 17.00 bevestigde de bank de problemen op Twitter
Volgens mij klopt dat niet... de eerste entry is dit:
Een deel van onze bezoekers heeft momenteel moeite om onze site en internetbankieren te bereiken. We werken aan een oplossing. about 4 hours ago via HootSuite
about 4 hours ago via HootSuite
Van http://twitter.com/Rabobank

Aangezien het nu (ong) 18:30 is, is dat dus al rond 14:30 gemeld, dus 1.5-2.5 uur eerder dan het artikel meld :)

Virussen? Scan ze hier!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik zie dat de tijden van de timeline van Twitter vaak niet kloppen. Zo weet ik zeker dat er about 1 hour vlak voor publicatie stond. Als je op de tweet zelf klikt lijkt de tijd wel altijd te kloppen dus volgens mij heb je gelijk en moet de tekst aangepast worden: nieuws: Rabobank kampt met storing internetbankieren - update.

Dank voor de melding. :)

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik ga even deze thread om een andere reden kapen (sorry wildhagen): dit soort nieuws lijkt mij niet nieuwswaardig. Als we elke internetbank uit de Benelux gaan monitoren dan kan je elke dag wel zo'n bericht plaatsen :+
Mijn inziens zijn er vier criteria in overweging te nemen bij het plaatsen van een nieuwsbericht: relevantie, impact, frequentie en discussiewaarde (ok, eventueel 'komkommertijd' ;)). Dit nieuwsbericht lijk mij geen van dat alles.
't Kan zijn dat ik de enige ben die er zo over denk, maar ik wou het toch even laten weten.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
YellowOnline schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:17:
Ik ga even deze thread om een andere reden kapen (sorry wildhagen): dit soort nieuws lijkt mij niet nieuwswaardig. Als we elke internetbank uit de Benelux gaan monitoren dan kan je elke dag wel zo'n bericht plaatsen :+
Mijn inziens zijn er vier criteria in overweging te nemen bij het plaatsen van een nieuwsbericht: relevantie, impact, frequentie en discussiewaarde (ok, eventueel 'komkommertijd' ;)). Dit nieuwsbericht lijk mij geen van dat alles.
't Kan zijn dat ik de enige ben die er zo over denk, maar ik wou het toch even laten weten.
Ga jij nu de criteria bepalen voor onze berichtgeving? De Rabobank heeft zelden problemen en heeft een enorm klantenbestand. Zolang de problemen nog gaande zijn en we er over kunnen berichten, heeft het dus impact. Storingen van 10 minuten boeien inderdaad niet.