Is het mogelijk om twee toetsenborden op één computer aan te sluiten en dit dan werkend te krijgen zodat je bijv. in Fifa 2001 tegen elkaar kan spelen op twee aparte toetsenborden?
Voor zover ik weet kan dit niet... 2 muizen is wel mogelijk, maar 2 toetsenborden is volgens mij niet mogelijk.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je zou het kunnen proberen met een USB toetsenbord, maar of het werkt weet ik niet...
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Misschien heb je hier iets aan (als je een beetje technisch bent):
Interfacing two keyboards to one computer
Oja, tuurlijk ben je technisch, want je zit op Tweakers!
[edit]
Hmmm, nog een betere link gevonden:
http://www.transtec.co.uk/fE/TMKMminus2.html
Interfacing two keyboards to one computer
Oja, tuurlijk ben je technisch, want je zit op Tweakers!
[edit]
Hmmm, nog een betere link gevonden:
http://www.transtec.co.uk/fE/TMKMminus2.html
* WFvN vraagt zich af of er veel verschil zit tussen een toetsenbord van een laptop en een toetsenbord van een normale pc.... hij heeft namelijk al wel eens een toetsenbord en muis op z'n laptoppie aangesloten.... beide muizen (muis en touchpad) en beide toetsenborden werkten gewoon...
Ik heb een Microsoft intelli toetsenbord aan mn USB zitten en een Arowana airbord aan mn PS2 
Ik weet alleen niet of je in Fifa tegen elkaar kan spelen dat moet ik maar een keer proberen.

Dat is dus het airbordje en dat ding is zeer handig omdat ie draadloos is en er zit ook nog een muis aan de rechterkant zoals je ziet.
Nu kan ik lekker draadloos mn mp3z afspelen vanuit mn kamer
Ik weet alleen niet of je in Fifa tegen elkaar kan spelen dat moet ik maar een keer proberen.

Dat is dus het airbordje en dat ding is zeer handig omdat ie draadloos is en er zit ook nog een muis aan de rechterkant zoals je ziet.
Nu kan ik lekker draadloos mn mp3z afspelen vanuit mn kamer
Alle proemn in n drek
Je kunt dus wel 2 toetsenborden aansluiten, maar niet zo dat ik bij spellen met 2 spelers op dezelfde computer met 2 toetsenborden tegen elkaar kan spelen terwijl we allebei bijv. de cursortoetsen gebruiken.
Maar bij FIFA 2001 kun je de toetsen niet instellen. En bij veel andere spellen heb je erg veel toetsen nodig. Zodat je te weinig bruikbare toetsen hebt.
Pagina: 1