Productcode microsoft office home 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 20:31
Hallo Tweakers,

Ik heb een vraagje ik heb een laptop een acer aspire one. Als ik words open vraagt hij om een productcode van 25 tekens. Als ik deze niet invul dan kan ik nog, maar 7 keer inloggen. Kan iemand me aan deze code helpen?

Alvast bedankt.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:12

ThunderNet

Flits!

Als het goed is staat er in dat zelfde venster een optie om Office aan te schaffen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat denk je zelf? Dat is de registratie code, welke je krijgt als je Office ook daadwerkelijk koopt :)

Veelal zit er op nieuwe laptops een 30/60/90 dagen trial, daarna zal je hem toch moeten aanschaffen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica