Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Topicstarter
Hey,

ik heb dus een iphone gekregen van iemand (is ouwe 3G zonder garantie) waarvan de digitizer grotendeels stuk is. Hij moet deze niet meer hebben dus ben ik aan het prutsen geslagen.

Aangezien enkel de digitizer rechtonder nog werkte, heb ik op ebay een andere digitizer gekocht. Alles is goed gegaan, vervangen was redelijk simpel.

Nu zit nieuwe digitizer erop maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Enkel rechtsonder werkt.. Kan het nu zijn dat de nieuwe digitizer kapot geleverd is? Maar het is nu wel bizar, dat het identiek dezelfde plek is die enkel werkt....(kan enkel op cancel drukken)

Scheelt der iets met iphone zelf (beeld enzo is goed, geluid werkt ook) maar kan er niet veel mee doen.

Ik dacht es iphone te restoren maar ik weet niet of tel simlock vrij is/welke firmware erop staat (aangezien touchscreen niet werkt).

iemand idee?

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:13

KoudeAardbei

Moderator

Misschien iets te commercieel dit maar doe toch een post

Woon je toevallig in de buurt van Emmen? Kan hem voor je nakijken, no cure no pay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 12:08
azz_kikr schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:01:
Hey,

Ik dacht es iphone te restoren maar ik weet niet of tel simlock vrij is/welke firmware erop staat (aangezien touchscreen niet werkt).

iemand idee?
wat betreft restore welke provider heb je? denk aangezien het een 3G betreft die gewoon tmobile locked is?

[ Voor 48% gewijzigd door Alekz87 op 27-11-2010 13:14 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:13

KoudeAardbei

Moderator

Morgen komt de unlock toch uit, dus doe wat je niet laten kan met restoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:49
Dan restore je hem toch naar 3.1.3? Dan maakt het niet uit wat je doet, kan hij altijd nog simlockvrij worden gemaakt.