Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Ik heb een aflevering van NCIS (FLV bestand) gedownload van Megavideo (http://www.disney.com). In het begin van de aflevering lopen video en audio nog gelijk, maar op het eind lopen ze wagenwijd uit elkaar, maar er zijn geen vreemde geluiden, zoals het chipmunk probleem. Ik heb hem al geconverteerd naar mp4 voor mijn ipod, maar daar blijft het probleem. Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door PowerUp op 24-11-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lijkt mij dat er dan bij het encoderen is is misgegaan, dus toen het omgezet werd naar FLV of bij het converteren naar de AVI waar de FLV zo te zien van is gemaakt. Wellicht is er voor de audio een andere framerate gebruikt dan voor de video, als zoiets al kan (geen idee hoe dat gaat bij zulke sites).
Wat je kunt doen is de boel converteren naar iets wat je kunt bewerken en dan de boel opstretchen zodat het weer past. Maar dan moet je het wel heel graag willen hebben. Volgens mij kom je op bijvoorbeeld Usenet programma's van een betere kwaliteit tegen, bespaart je een hoop werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet bekend met megaupload, maar ik heb niet de indruk dat het hier gaat om een online distributiekanaal van de grote studio's. In andere woorden ik heb niet de indruk dat het hier om een legale upload gaat. Je begrijpt dat GoT niet meewerkt aan het werkend krijgen van materiaal dat op dubieuze wijze is verkregen. Het advies is dus om naar de winkel te gaan en de box van NCIS te kopen.

Als ik er volledig naast zit, kun je me een DM sturen. Vooralsnog even op slot.

Dit topic is gesloten.