Nvidia driver installeert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

• Clap
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-11-2010
Zondag is mn Geforce 9600GT gesneuveld, vandaag een GTS 450 gekocht, harde schijf weer aangesloten (zat los, hehe) en vol verwachting geboot.
Hoera, booten is gelukt, maar nu moet ik natuurlijk de driver hebben, omdat anders bv. mn beeld traag/choppy scrollt, en t geeft vast nog tal van andere problemen.
Nouja, goed, geen probleem, even een drivertje halen bij de Nvidia site, maar die geeft een error, in de trent van:
Installatie faalt, lange neus.
Hij begint hier bij het 'grafisch stuurprogramma' en dat is dan failed, de rest is nog not installed omdat die later in volgorde zijn. Los naar dit programma zoeken werpt niet enorm veel vruchten af.
Tips, graag : )

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Laten we dan eens beginnen met de exacte foutmelding(en) (desnoods screenshots) en systeemspecs en wat zegt google als je de foutmelding erin gooit?
Want hier kunnen we helaas niets mee.

Alles kan stuk.

• Clap
Begrijpelijk, ik zal even kijken voor een screenie..
Gegoogled voor alleen losse graphics driver, gedownload, en ik krijg nu een internal error 105 van 7-zip.
Eens kijken of 7-zip herinstalleren wat uithaalt. Oh, en een screenie dan maar:
http://img819.imageshack.us/f/driverp.jpg/

[ Voor 8% gewijzigd door Clap op 23-11-2010 13:23 ]

Verwijderd

Dat probleem hier ook wel voorgekomen, met dezelfde combi trouwens. Drivers/software ophalen van de nvidia-site. Zorgen dat de oude drivers voor je GT uninstalled zijn. Daarna heb ik de drivers/software die ik opgehaald had van de nvidia-site in de veilige modus geïnstalleerd.

• Clap
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:23:
Dat probleem hier ook wel voorgekomen, met dezelfde combi trouwens. Drivers/software ophalen van de nvidia-site. Zorgen dat de oude drivers voor je GT uninstalled zijn. Daarna heb ik de drivers/software die ik opgehaald had van de nvidia-site in de veilige modus geïnstalleerd.
Sorry voor mn eventuele stupiditeit, maar voor de duidelijkheid: Veilige windows modus? Zit in nvidia afaik alleen een custom en standard

Verwijderd

Clap schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:14:
Begrijpelijk, ik zal even kijken voor een screenie..
Gegoogled voor alleen losse graphics driver, gedownload, en ik krijg nu een internal error 105 van 7-zip.
Eens kijken of 7-zip herinstalleren wat uithaalt. Oh, en een screenie dan maar:
http://img819.imageshack.us/f/driverp.jpg/
Uninstall de drivers en de nvidia-rommel eerst. En dan opnieuw proberen of in veilige modus

veilige modus:
F8 gebruiken tijdens het opstarten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 13:28 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
Clap schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:26:
[...]

Sorry voor mn eventuele stupiditeit, maar voor de duidelijkheid: Veilige windows modus? Zit in nvidia afaik alleen een custom en standard
F8 drukken terwijl je computer opstart. Je krijgt dan een lijstje waar o.a. Veilige modus in staat. Behoorlijke basiskennis btw :P

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En ook dicht. Check je mail in de loop van de dag even :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.