windows 7 home duits naar nederlands

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
hallo allemaal,

even in het kort, ik ben van plan om een computer te kopen uit duitsland waar (hoogst waarschijnlijk) een duits talig windows 7 home versie opstaat. waar ik niks van moet hebben natuurlijk.

nu weet ik natuurlijk (illigale) manieren om dit probleem volledig uit de weg te gaan.
maar ik wil graag proberen om mijn licentie niet kwijt te raken.

is het mogelijk dat ik ergens van het internet een windows 7 home nederlandse editie download en die installeer met de cdkey die bij de duitse versie zat ?
of misschien eenvoudiger nog dat ik tijdens de installatie van windows 7 home mijn eigen taal kan kiezen ? hoe vast staat dit ?

alvast bedankt voor de replies !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Je kunt een Nederlandse OEM versie inderdaad installeren met een Duitse key. Ook zou ervoor kunnen kiezen om de taal te veranderen door een MUI te installeren. Dit kan in de Home-editie door een speciale tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24
alex3305 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:08:
Je kunt een Nederlandse OEM versie inderdaad installeren met een Duitse key. Ook zou ervoor kunnen kiezen om de taal te veranderen door een MUI te installeren. Dit kan in de Home-editie door een speciale tool.
geweldig zeg ! ik was dat tooltje eerder tegen gekomen maar dacht dat het iets was van vista wat ook te gebruiken was in windows 7, maar zie dat het gewoon gebruikmaakt van de officiele windows mui files !

zeer mooi dit, alweer 1 zorg minder ! :D

nu nog een ander toetsenbordje en mijn "duitse" zorgen zijn voorbij.

zeer bedankt voor je reply alex3305 _/-\o_