Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Autobedrijf gezocht voor onderhoud in Groningen

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:14
Ik ben een half jaar geleden verhuisd naar Groningen. Binnenkort moet mijn auto (Peugeot 307 uit 2001) een grote beurt hebben + APK.

Wie kent een autobedrijf in de buurt waar men uit eerste hand goede ervaringen mee heeft?

Ik heb al zitten loeren op garagetest.nl maar daar staan eigenlijk alleen merkdealers op. Ik zoek eigenlijk een universeel autobedrijf, want het geld groeit me niet op de rug.

[ Voor 5% gewijzigd door havana op 23-11-2010 11:46 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:30

Sharky

Skamn Dippy!

Doorsnee heeft de Kwik Fit niet zo'n goeie naam, maar de Kwik Fit aan het Boterdiep heb ik goede ervaringen mee. Extra werk factureren ze nooit en als ik na half 6 wil langskomen doen ze niet zo moeilijk. Laatste keer gaven ze me ongevraagd korting.
Ik heb trouwens een Peugeot 307 uit...2001 :D

This too shall pass

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

havana schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:44:
Ik ben een half jaar geleden verhuisd naar Groningen. Binnenkort moet mijn auto (Peugeot 307 uit 2001) een grote beurt hebben + APK.

Wie kent een autobedrijf in de buurt waar men uit eerste hand goede ervaringen mee heeft?

Ik heb al zitten loeren op garagetest.nl maar daar staan eigenlijk alleen merkdealers op. Ik zoek eigenlijk een universeel autobedrijf, want het geld groeit me niet op de rug.
Wij hebben goede ervaringen met Vakgarage Polling in Eelde... Misschien iets tever uit de richting voor jou maar kan opzich nog prima...

Wij brengen ze zelf altijd naar de Dealer :$ dus heb eigenlijk geen idee wat echt goed is :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:14
Eelde is op zich prima, ik heb een Twinny Load dus ik kan altijd mijn fiets meenemen. Eelde is prima te fietsen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

havana schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:51:
Eelde is op zich prima, ik heb een Twinny Load dus ik kan altijd mijn fiets meenemen. Eelde is prima te fietsen.
Ik kan je trouwens die in Eelderwolde afraden :) Heb daar wat mindere ervaringen mee gehad... Ook al is die voor mij om de hoek ga ik liever naar Groningen of Eelde dan naar Eelderwolde.

Ik weet niet waar in Groningen je woont maar Eelde kan nog wel verradelijk zijn qua afstand... Het is al snel een kilometer of 10/15 wat je doet vanaf daar tot in het centrum :)

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 23-11-2010 11:59 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

Xanax959

relax...

ceulenenko vind ik ook wel oké. (maar dat vind ik met iedereen die een bx een leuke auto vind en dan anekdotes gaat vertellen)
Zitten aan de ringweg. "Tegenover" Kardinge.

Atari portfolio Dos 2.11

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:58:
[...]

Ik kan je trouwens die in Eelderwolde afraden :) Heb daar wat mindere ervaringen mee gehad... Ook al is die voor mij om de hoek ga ik liever naar Groningen of Eelde dan naar Eelderwolde.
Eelderwolde is juist een goede garage. Ze denken met je mee (levensverwachting van je auto); ze waren jaren lang Ford dealer, maar zijn nu vakgarage. Misschien hebben ze niet alle apparatuur die ze bij Nefkens (peugeot groningen) hebben; maar als zij het niet weten nemen ze je auto mee naar de dealer.

Jarenlange ervaring bij hun en zeer tevreden. Het is wel een ouderwetse garage, verwacht geen LCD tv als je zit te wachten. Ook printen ze nog met een naaldprinter ----> Boeiend, ze leveren eerlijk en goed werk.

Stuur anders maar even een PM, dan heb ik nog wel meer informatie voor je!
Pagina: 1