Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• cwestern
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-04-2022
Wanneer ik een SMS stuur naar mijn dochter en schoonzoon beiden bij Telfort (een pre paid de ander abo) komt de sms goed aan, maar willen ze deze beantwoorden, dan lukt dat niet.
Gewoon zelf een sms sturen is geen probleem.
Anderen kunnen ook gewoon op beantwoorde drukken en dat komt wel aan.
Zelf heb ik de LG gm205

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:35
Dat heb ik ooit gehad, een vriend van me (toen bij T-Mobile) kon nooit op mijn sms'jes antwoorden (ik = Telfort). Om onverklaarbare redenen stond in mijn sms'jes aan hem de optie "beantwoorden via dezelfde centrale" standaard aan. KS van Telfort zei: ligt aan T-Mobile en KS van T-Mobile gaf aan, ligt aan Telfort... Hij kon mij wel gewoon sms'en, alleen dat beantwoorden dus niet. Uiteindelijk geen oplossing voor gevonden: verschillende toestellen (hij en ik) en alle combinatie van sms-opties aan/uit en geen oplossing gevonden. Nu hij weg is bij T-Mobile, geen problemen meer.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 13:35
Toevallig ooit nummerportatie gedaan met je huidige nummer ? indien ja dan kan dat het probleem zijn. In sommige gevallen gaat dat niet 100% goed waardoor dergelijke problemen ontstaan. De klantenservice bellen in dat geval, de technische dienst van je provider zou het moeten kunnen oplossen.

• cwestern
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-04-2022
Nee, geen nummer portatie gedaan.
M'n vrouw en ik allebij nieuwe Lg gm 205 met sim van kruidvat, werkt via KPN netwerk
Dochter en schoonzoon allebij bij Telfort (is in principe ook KPN) SMSen OK maar beantwoorden niet.
Onderling de twee 205 werkt ook goed.
Telfort kl.serv. krijg je niet te pakken (je komt vlugger op odientie bij de koningin)