Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al 2 dagen het forum afgezocht, maar nog geen oplossing gevonden voor mijn probleem. Dus sorry als ik een reeds gestelde vraag stel.
Ik heb mijn htc desire binnen gegeven ter reparatie(hardware)
En nu was het toestel volledig gereset.Nu heb ik een paar vragen:

Hoe kan ik die applicaties opnieuw van mijn SD-kaart halen?

Ook vond ik de optie 'privacy' niet meer in de instellingen waardoor ik hem automatisch een back-up kon laten uitvoeren( dus al een harde reset uitgevoerd maar staat nog steeds niet tussen de opties) Deze optie heb ik terug kunnen inschakelen door ze te zoeken via de zoekfunctie.

Ook kan ik bv Handcent sms bij de instellingen niet instellen als standaardapplicatie ipv 'berichten"

Hopelijk kan iemand mij helpen! Bedankt op voorhand!
Pieter-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had volgens mij gewoon in het hoofdtopic gekund.

Maar, weet even niet over welke applicaties je het hebt op de sd. Applicaties die je hebt gedownload via de market, zal je zelf weer tegenkomen en kunnen installen. Bedoel je het installeren van apk's vanaf de sdkaart, dan zal je met een filemanager die applicaties kunnen installen.

Om handcent als standaard te krijgen, zal je bij de htc-applicatie, alle notificaties uit moeten zetten. Dat kan je doen vanuit het menu van die applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Had je een backup gemaakt van je applicaties?

Anders zal je ze allemaal opnieuw moeten installeren.
Je kan met bv MyBackup een backup maken van je systeem en apps. Deze kan je terug zetten na een hard reset.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ging om applicaties gedownload via de market. Dan hoefde ik ze niet allemaal stuk voor stuk opnieuw te downloaden.
Bedankt voor jullie antwoord, ik zal proberen de notificaties in de htc-applicatie uit te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Heb je van die applicaties een backup gemaakt, dan zet je ze terug met dat backup programma.
Heb je geen backup, dan moet je ze met de hand allemaal stuk voor stuk terugzetten.