Waar is Gran Turismo 5 al te koop?!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 21:38
Hallo beste mensen,

Het is bijna zover, of is het al zover?!

GT5, oftewel: Gran turismo 5.. voor de Playstation 3
Waar is die al te koop,
Wie heeft hem al,
Wie kan het ook aantonen:
Door een bonnetje te plaatsen als bewijs!

Afbeeldingslocatie: http://img2.ps3gen.fr/gran-turismo-5-cover-disque-galette-boite-01_09028001E000053908.jpg

Heb jij hem al?! Plaats dan snel waar je hem in welke winkel gekocht hebt en plaats het bonnetje als bewijs!

Hopelijk heeft iemand hem al kunnen bemachtigen, zou hem graag vandaag al willen spelen! :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.4news.it/images/stories/games/sony/GranTurismo5/dayone/vsig_thumbs/gt5-dayone-000b_126_112_87.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 09:16

mr.paaJ

generatie cmd+z

Daar gaan winkels niet blij mee zijn...

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenny77
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-08 16:53
mr.paaJ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:44:
Daar gaan winkels niet blij mee zijn...
He nee, wat gruwelijk inderdaad, allemaal mensen die als een bezetene producten bij je willen kopen, bah...
Het lijkt wel werk... 8)7

"To overcome other's armies without fighting is the best of skills" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 14:35
DutchSjors schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:40:
Hallo beste mensen,

Het is bijna zover, of is het al zover?!

GT5, oftewel: Gran turismo 5.. voor de Playstation 3
Waar is die al te koop,
Wie heeft hem al,
Wie kan het ook aantonen:
Door een bonnetje te plaatsen als bewijs!

[afbeelding]

Heb jij hem al?! Plaats dan snel waar je hem in welke winkel gekocht hebt en plaats het bonnetje als bewijs!

Hopelijk heeft iemand hem al kunnen bemachtigen, zou hem graag vandaag al willen spelen! :*)

[afbeelding]
Wil niet lullig zijn, maar zou jij het grappig vinden als jou winkel word beboet wegens te vroeg verkopen?
Als je een winkel vind die hem te vroeg meegeeft is het gewoon geluk, anders is gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
MediaMarkt Zoetermeer twittert er al over hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
Erwinvz1 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:50:
[...]

Wil niet lullig zijn, maar zou jij het grappig vinden als jou winkel word beboet wegens te vroeg verkopen?
Als je een winkel vind die hem te vroeg meegeeft is het gewoon geluk, anders is gewoon wachten.
Het intereseert mij toch niet of een winkel een boete krijgt, ik wil het spel gewoon graag vandaag al hebben want heb vanavond de hele avond vrij en moet morgen voetballen en donderdag werken dus dan kan ik pas in het weekend spelen. Terwijl ik dan naar Qlimax ga :D
Dus wil het spel wel graag vanmiddag gaan halen, en als ze het te vroeg verkopen en een boete krijgen doen ze het toch zelf?!

Meestal zijn er winkels die hem al voor de release verkopen, vooral de kleinere zaken.
En dan zou ik graag willen weten welke zaken dat dit keer zijn, zodat ik hem lekker kan gaan halen vanmiddag, en anders moet ik inderdaad wachten, maar ik probeer het eerst zo via dit topic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

DutchSjors schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:04:
[...]

Het intereseert mij toch niet of een winkel een boete krijgt...
Meestal zijn er winkels die hem al voor de release verkopen, vooral de kleinere zaken.
En dan zou ik graag willen weten welke zaken dat dit keer zijn, zodat ik hem lekker kan gaan halen vanmiddag,
Dit vind ik serieus walgelijk :/

Ik vermoed dat je hier niet zo snel een antwoord gaat vinden, kleinere zaken in de vernieling helpen doen (hopelijk) de meeste mensen hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:08
EoG schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:07:
[...]

[...]

Ik vermoed dat je hier niet zo snel een antwoord gaat vinden, kleinere zaken in de vernieling helpen doen (hopelijk) de meeste mensen hier niet.
Maar het is nog steeds de fout van de winkel als hun het eerder verkopen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Remy!!!! schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:09:
[...]

Maar het is nog steeds de fout van de winkel als hun het eerder verkopen.
Dat is waar, maar om dat nou publiekelijk op een forum met bonnetje als bewijs neer gaat zetten vind ik ook niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09 12:46
het zijn de zaken zelf die ervoor zorgen dat ze boetes krijgen, als ze niet voor de officiële datum de game gaan verkopen is er ook niks aan de hand.

Geen enkele winkel zou het voor de officiële datum moeten verkopen, dan hoeven er ook niet van dit soort topics te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:08
EoG schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:10:
[...]

Dat is waar, maar om dat nou publiekelijk op een forum met bonnetje als bewijs neer gaat zetten vind ik ook niet kunnen.
Daar heb je groot gelijk in.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
EoG schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:07:
[...]

[...]

Je helpt ze er niet mee in de vernieling, je helpt er mij mee het spel te bemachtigen..
Maar als jij mij niet wilt hebben is dat geen probleem, dan ga je lekker kleine winkels bellen dat ze hem vooral niet moeten verkopen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 14:35
DutchSjors schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:12:
[...]

Je helpt ze er niet mee in de vernieling, je helpt er mij mee het spel te bemachtigen..
Maar als jij mij niet wilt hebben is dat geen probleem, dan ga je lekker kleine winkels bellen dat ze hem vooral niet moeten verkopen. :O
Juist, als jij hem te vroeg meekrijgt is het in jou voordeel.
Maar jij vraagt er om dat er bewijzen op internet staan, waar jij ondertussen van profiteerd.
Wat maakt het uit of zonder bon is of met?

Je kan ook gewoon je regio plaatsen en als mensen je willen helpen is een private message's ook een oplossing.

Maar publieke iets laten posten is er eigenlijk voor zorgen dat het nooit meer kan.
Dan verpest je het voor de volgende keer bij de winkels die risico nemen.

Maar om op jou manier te bewoorden:
Je hebt de keuze om morgen niet te voetballen, donderdag niet te werken, weekend thuis te blijven.
Zat tijd dus!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
Erwinvz1 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:20:
[...]

Maar jij vraagt er om dat er bewijzen op internet staan, waar jij ondertussen van profiteerd.

Je kan ook gewoon je regio plaatsen en als mensen je willen helpen is een private message's ook een oplossing.

Maar publieke iets laten posten is er eigenlijk voor zorgen dat het nooit meer kan.

Je hebt de keuze om morgen niet te voetballen, donderdag niet te werken, weekend thuis te blijven.
Zat tijd dus!.
beter kijk je in het gran turismo topic..daar vraagt ook iedereen er om..
En ik vraag dat omdat ik niet voor niks een winkeltje verder wil reizen..
En de keuze om niet te werken slaat nergens op.. en heb ook gewoon andere dingen te doen als alleen gamen.. Ik ga gewoon uit in het weekend.. 8)7

Is dat zo raar hier :?

[ Voor 8% gewijzigd door DutchSjors op 23-11-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 12:51
Erwinvz1 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:20:
[...]

Zat tijd dus!.
Als die kleinere zaken niets tekenen kunnen ze die toch niets maken???

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

EoG schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:10:
Toch vraag ik me af of een kleine winkel dat zo erg zou vinden. Ze weten dat er tegenwoordig internet is neem ik aan. Daarbij kan het de verkoop (zeker voor een wat onbekendere winkel) wel goed doen. Er wordt nog wel wat verdiend aan games.

Die risicoafweging is iets wat de middenstander voor zichzelf moet bepalen, forum is daarin niet relevant. Je kan als winkelier ook prima nagaan dat wanneer je GT5 eerder verkoopt dat de klant dan gaat patsen (online).

Er zijn ook computer zaken waar je een OEM versie van Windows kan kopen zonder nieuwe hardware, is ook een risico maar dat is een keuze die de winkel maakt, niet de bezoekers van GoT.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:34

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

DutchSjors schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:24:
[...]

beter kijk je in het gran turismo topic..daar vraagt ook iedereen er om..
En ik vraag dat omdat ik niet voor niks een winkeltje verder wil reizen..
En de keuze om niet te werken slaat nergens op.. en heb ook gewoon andere dingen te doen als alleen gamen.. Ik ga gewoon uit in het weekend.. 8)7

Is dat zo raar hier :?
tuurlijk is dat raar, we zijn tenslotte tweakers, die gaan niet uit. Daarnaast getuigd het van slechte voorbereiding aan jou kant, je had natuurlijk gewoon 2 vrije dagen moeten opnemen (net als ik..) ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Erwinvz1 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:50:
[...]

Dan moet je gewoon net zoals de andere winkels wachten op de officiële releasedatum.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch schijnt Gamemania vanmiddag groen licht te hebben gekregen voor de verkoop van GT5.
Vriend van me had daar een pre-order uitstaan en kreeg daarnet telefonisch te horen dat hij 'm kan komen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:18
Wellicht krijg ik hem vandaag al binnen via play was op de 19e al verestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
Ik weet het al; Bij Elke GameMania kan je hem kopen vanaf nu.
@ alle mensen die zeurde over dat door mensen als mij boetes komen:
Er is gewoon groen licht gekomen bij game mania,
Dus ga ik hem gewoon legaal kopen zonder gedonder.. Zijn we allemaal blij..
Jullie wachten maar lekker tot morgen..
Ikke niet..
En over die vrije dagen die jullie pakken.. Heb ook wel andere leuke dingen te doen in het leven..

:)
Topic mag gesloten worden;
Weet niet hoe dat moet:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net als dat dit soort posts in het GT5 topic niet toegestaan zijn, zijn losse topics om te spammen 'waar een spel te koop is' of 'dat je hem al hebt' niet de bedoeling. De game is vanaf morgen overal te koop, en of jij hem al hebt boeit echt niemand wat. Op slot :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.