Zeg menseh, ik heb op de benejeverdieping een vette breedbeeld-TV staan, en binnehkort, krijg heppik hier een Athlon 1,2GHz staan met de ATi Radeon ViVo 64MB DDR. Nou zal ik wel ussun keertje die TV-Out wille gebruikeh. Nou isset een bietje lastig om te gaan sjouwe met een vierkante Midi-tower. Is er een Tower-systeemkast op de marrukt met een handvatje ofso? Of moet ik zelf met een riempje
en klinknagels aan de gang. BOOOR!!
je zult vast wel een reply krijgen over je taalgebruik
-
een miditower is toch niet zoveel moeite?
Komt op hetzelfde neer als je monitor naar boven/beneden dragen. Is ongeveer hetzelfde formaat. Til gewoon die kast naar beneden
Komt op hetzelfde neer als je monitor naar boven/beneden dragen. Is ongeveer hetzelfde formaat. Til gewoon die kast naar beneden
Je zult zelf aan ge gang moeten met die klinknagels en je boor. En als je dan toch je kast gaat verbouwen kijk dan eerst eens op www.virtualhideout.com Daar staan een heleboel kastmods op.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
Je hebt bij mycom van die zenders en ontvangers wirelesss voor dvd op je tv is geloof ik maar 280 piek ofzo
moet je effe kijken.
moet je effe kijken.
Gewoon een lange videokabel of van die marmitek spulletjes.
Ja, ik heb die dingetjes van Marmitek gezien, ziet er leuk uit. Ik denk alleen da mijn pappier er nie 't geld voor over heeft... Da wordt BOREH...
Gewoon aan de bovenkant van de kast twee gaatjes en een dikke riem erop vastschroeven, denk ik...
Guillaume.
Gewoon aan de bovenkant van de kast twee gaatjes en een dikke riem erop vastschroeven, denk ik...
Guillaume.
Dat moet www.virtualhideout.net zijnOp Wednesday 14 March 2001 15:10 schreef guillaume het volgende:
http://www.virtualhideout.com/
Error 404, kerel!
Alle proemn in n drek
waarom doe je zo moeilijk....je hebt die kast toch ook boven gekregen....tsjonge jonge zo moeilijk is dat toch niet om ff je kast naar benede te sjouwe
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Klopt! mijn fout, zat weer eens teOp Wednesday 14 March 2001 18:11 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Dat moet www.virtualhideout.net zijn
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Als je 15 bent is zo'n kast nog veel te zwaar voor je... (pffff... gelukkig heb ik niet geteld hoe vaak ik mn kast al overal naartoe versjouwd heb...)
Keej, ik snap jou ook wel, tjAb82, maar stel je voor: lang, lang geleden, waren er nog huizen met houten smalle trappen. Het was bijzonder moeilijk om ervan verzekerd te zijn om MET EEN KAST VAN EEN PAAR DUIZEND BALLEN NIET TE FLIKKEREN VAN DIE TRAP EN JE PAPPIE ZO NIET BOOS TE MAKEN!! grrrrrr.... Safety first, duh.
Verwijderd
Heb je meteen geen last van computer/fan noise door het geluid heen. Die zet je dan op je stereo of zo. Vriendin erbij ...ThuisBIOS!!!Op Wednesday 14 March 2001 15:43 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Gewoon een lange videokabel of van die marmitek spulletjes.
Groeten,
8-)Rob
hey jung! dat is nik zon handvat an de compjuter.. tis toch geen bak bier! een keal bey ons in de buurt had dat ook.. lup eh met de pc rond brik ut handvat af.. nah ej vuult em al ankomen ofneet?
rammes
rammes
Ik zou het doen!
en wat vondt ik in PCM magazine?
PC Caddy heet het, een soort plastic bak op wieltjes waar je pc in kan. maar zo te zien kan je hem dan ook gewoon tillen want er zitten 2 handvaten aan.
http://www.futureshop.nl
maar ja, is denk ik niet gebouwd voor big towers.
PC Caddy heet het, een soort plastic bak op wieltjes waar je pc in kan. maar zo te zien kan je hem dan ook gewoon tillen want er zitten 2 handvaten aan.
http://www.futureshop.nl
maar ja, is denk ik niet gebouwd voor big towers.
Enig idee hoe die sjop moet werken??? 'k Snap d'r nix van, zie nergens prijzen of producten...
Guilloooomm
Guilloooomm
in die oude huizen hebben ze vaak ook wel van die lieren....hang je em daar toch aan
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Kunt ook een Flightkees bouwen... beetje triplex (of officiele dure zooi) mooie hoekstrips erop, 4 vindersloten, en wat handgrepen erop, zacht spul an binnenkant... netjes schilderen... kassie erin en klaar...
Wel een beetje extra gewicht... maar ziet er leuk uit...
(misschien ga ik het ook doen...voor kast en monitor)
Wel een beetje extra gewicht... maar ziet er leuk uit...
(misschien ga ik het ook doen...voor kast en monitor)
WOW!! Maar da's meer voor mensen die er elleke week mee gaan sjouwe naar andere menseh, voor LAN-parties ofso...
Stelletje mongolen
guilaume en rammes
Doe eens een cursus Nederlands, dan hoeft de gemiddelde nederlander niet af te zakken naar het niveau van een computernerd-kleuter om die nonsens te lezen.
Wel popie mannetjes hoor!!
Doe eens een cursus Nederlands, dan hoeft de gemiddelde nederlander niet af te zakken naar het niveau van een computernerd-kleuter om die nonsens te lezen.
Probeer eerst eens Guillaume goed te schrijven voor je commentaar levert!Op Friday 16 March 2001 17:03 schreef stefijn het volgende:
Stelletje mongolenguilaume en rammes
Probeer je PC dan in een alu koffer of een flightcase te bouwen
waarom 
Probeer eerst eens überhaupt íets goed te schrijven ....
Probeer eerst eens überhaupt íets goed te schrijven ....
Ja, waarom? Daar wordt ie alleen maar zwaarder van.:)
Ik denk dat het toch wel redelijk loont om een GigaVideo-setje van Marmitek aan te schaffen.
Scheelt je een hernia en zo duur zijn die dingen nou ook weer niet (adviesprijs 350,-)
Ik denk dat het toch wel redelijk loont om een GigaVideo-setje van Marmitek aan te schaffen.
Scheelt je een hernia en zo duur zijn die dingen nou ook weer niet (adviesprijs 350,-)
Pagina: 1