Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Verwijderd
Of gewoon het voltage op z'n maximum gooien, hetzelfde met de multiplier en de FSB. Dan houd ie het denk ik net 1 seconde uit voordat er een stinklucht uit je kast komtOp Wednesday 14 March 2001 14:58 schreef PringleMaster het volgende:
Volgens mij gaat het met een moker of goeie hamer ofzo nog sneller...>:)
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Maarre, even zonder gekheid... Nee je proc gaat niet stuk door koeien of seti of intensief gamen... Sterker nog je kan een nieuwe pc beter een maand goed laten grazen want op die manier kan je sneller fouten constateren die je dan weer netjes onder garantie kan laten maken. Sneu is het pas als je pc door weinig gebruik pas stukgaat na afloop van de garantieperiode...
Dusse gaan met die banaan!
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
Dan is de temperatuur schadelijk voor je processor en niet de 100% load. Dus beter koelen.Op Wednesday 14 March 2001 15:17 schreef steije het volgende:
Wat ik wel gek vind is dat als ik Seti run dat mijn CPU gemiddeld 64 graden is.. Dan denk ik dat dat toch niet echt goed is
En dan nog maakt het weinig uit dat hij 64 graden is bij hem. Dat is 26 graden onder het maximum. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat hij dan iets korter mee gaat dan bij 40C. Maar ook bij maximum temperatuur gaat hij jaren en jaren meeOp Wednesday 14 March 2001 15:26 schreef wieikke het volgende:
Dan is de temperatuur schadelijk voor je processor en niet de 100% load. Dus beter koelen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Maarja haal de koeler der af dan merk je het snel genoeg
* WFvN denkt dat 230 volt daar nog weer overheen gaat...Op Wednesday 14 March 2001 15:01 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Of gewoon het voltage op z'n maximum gooien, hetzelfde met de multiplier en de FSB. Dan houd ie het denk ik net 1 seconde uit voordat er een stinklucht uit je kast komt
Verwijderd
Maar die werd ook al 75 met koeling.
Ik draai hier een koetje op een AMD K5 133mhz en die staat 24/7 aan en ik heb nog geen probs daarmee gehad.
Op deze pc draai ik Seti@Home en dan wordt ie 47 (met koe werd ie 50).
Zorgen voor voldoende koele lucht in je kast. Zelfs de beste luchtkoeler kan geen fuck doen zonder toevoer van koele lucht.Op Saturday 17 March 2001 13:57 schreef steije het volgende:
gsus, ik heb al een super orb op m'n cpu zitten. wat kan ik er aan doen om hem op 50 graden te krijgen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zat laatst nog ff een lekker hardrock nummer te draaien toen ineens... BSOD en meteen daarop rook uit mijn kast!
De cooler was van m'n proc afgetrild
Disclaimer:
Alles in dit bericht berust op fictie & aybabtu!
Powered bij meergranenbrood.
en dan gooi je em zo hard als je kan op de grond
als je nog geluid hoort moet je dit 4 x herhalen
dan weet je zeker dat je comp niet kapot is gegaan van de }:0