Ik zoek een receiver; uit stand-by bij audio signaal

Pagina: 1
Acties:

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Hee hee beste tweakers,

Ik ben in het bezit van een Airport Express, iPhone en macbook air. Vandaag is er een nieuwe feature uitgekomen; Airplay. Met Airplay kun je muziek van je iPhone of vanuit iTunes naar je Airport Express streamen. Dit is geweldige feature, als ik thuis kom kan ik mooi vanuit mijn iPhone muziek opzetten.

Het enige probleem is; mijn versterker staat altijd uit, dus die moet ik dan eerst aanzetten. Mijn versterker staat niet echt op een toegankelijke plaats, en nu laat ik hem dus vaak aanstaan. Dit kost een hoop energie, dus ik ben opzoek gegaan naar oplossingen.

Ideaal zou natuurlijk zijn, als mijn versterker een audio signaal binnen krijgt. Dat hij dan direct uit stand-by springt en muziek begint te versterken -> afspelen. Ik kan een dergelijke feature alleen op geen enkele versterker vinden.

Ik heb de Marantz, Harman Kardon, Music Fidelity, Densen, noem ze maar op, sites afgezocht. Zonder resultaat helaas.. Ik ben opzoek naar een degelijke 'warme' versterker, met ongeveer 60 'echte watts' per kanaal.

Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem?

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Je kan zo'n afstandsbediening ding kopen voor je stroomadapter?
(Klik aan klik uit?)

Niet helemaal een nette oplossing, wel erg goedkoop. Kan je je huidige versterker houden of je meer concentreren op de kwaliteit i.p.v een specifieke feature bij een versterker.

[ Voor 85% gewijzigd door Spitie op 22-11-2010 21:45 ]

Signature

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Hier had ik zelf inderdaad ook al aan gedacht. Echter werkt dit helaas niet, mijn versterker 'start in stand-by'. Dus wanneer ik er stroom op zet zal hij in stand-by springen i.p.v. aan.

Toch bedankt!