Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Als het een U3 schijf is, kan je het cd-rom gedeelte verwijderen met U3 Launchpad uninstaller
Als het geen U3 schijf is, kan je misschien met een Ubuntu/andere linux Live-CD proberen de cd-rom partitie te verwijderen met gparted (of de live-cd van gparted zelf gebruiken).
Tip: maak eerst een backup van de rest van de schijf; het kan zijn dat het veranderen/verwijderen van partities ook iets met de rest van de stick doet....
[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 22-11-2010 21:27 ]
Gewoon D:/autorun.inf (Vervang D door de drive letter)
Wat doet die autorun? Hij start een programmatje wat je PC infecteerd, en daarna weer een nieuwe autorun,inf aanmaakt
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Waarom kun je niet formatteren?
* JvW duikt weg achter een bankstel...
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Fix zonder een complete OS reinstall: In veilige modus met hitmanpro3.5 scannen, alles laten verwijderen & daarna Mbam laten scannen, en alles wat die vind verwijderen.
Doe dit op elke user account (behalve gast/guest) en je bet dr vanaf.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb het bestand al geforceerd te verwijderen door hem te veranderen in een zelfgeschreven autorun.inf, maar hij plaatst zichzelf terug. Wat hij doet is me volledig onbekend, vandaar dat ik hem graag in een teksteditor zou willen openen. Een virusscan op de PC geeft inderdaad een terugkerend probleem in system32.exe op XP, deze zou een trojandropper bevatten. Deze is echter in quarantaine gezet in veilige modus, en sindsdien ook niet meer teruggekomen terwijl de autorun.inf wél terugkeert.D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:27:
Gebruik mbam en forceer daar het verwijderen van het bestand?
Gewoon D:/autorun.inf (Vervang D door de drive letter)
Wat doet die autorun? Hij start een programmatje wat je PC infecteerd, en daarna weer een nieuwe autorun,inf aanmaakt
Overigens is het een stick met één partitie.
Conficker zal ik morgen proberen in veilige modus, Hitman heb ik een hekel aan dus dat wordt hem niet.
Enig idee waar ik op mag gaan zoeken?D4NG3R schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:31:
Doorzoek je temp map maar eens voor de geinklinkt als hetzelfde virus wat ik 6 maanden geleden had..
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Nope, en ik zal je heel eerlijk bekennen dat de enige dosbox die ik ken gebruikt wordt voor het spelen van 10 jaar oude spelletjesRolfie schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:11:
Al gewoon eens gekeken met een dos box?
Verwijderd