specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
is er helemaal niemand die mij met deze vrij envoudige vraagjes kan helpen
specs | specs server
Volgens ComputerTotaal is e-smith erg gebruiksvriendelijk, dus het lijkt me dat het behoorlijk gebruiksvriendelijk is. Maar je kunt het toch altijd proberen? Als het niet bevalt haal je het er weer af.
Als je die MB's niet wil downloaden mail me dan ff op pjbosch@iname.com, dan wil ik wel ff dat CD'tje voor je branden.
Oh, enne je hoeft absoluut niet linux als clients te gebruiken, win ME en win 2k werken ook, (en win 95/98 ook).
Als je die MB's niet wil downloaden mail me dan ff op pjbosch@iname.com, dan wil ik wel ff dat CD'tje voor je branden.
Oh, enne je hoeft absoluut niet linux als clients te gebruiken, win ME en win 2k werken ook, (en win 95/98 ook).
edit:
Nog ff compleet maken
Nog ff compleet maken
ik heb hem gebruikt en ja hij is heel erg makkelijk in te stellen
. alleen als je hem eenmaal draaiend hebt, is er wel een beetje weinig aan te passen
.
maar een heel goed pakket
maar een heel goed pakket
Kijk maar eens op de volgende sites voor meer info! Ik denk dat je dan toch liever een kopietje hebt als je de prijzen ziet 
www.e-smith.nl
www.e-smith.org
www.e-smith.com
www.e-smith.nl
www.e-smith.org
www.e-smith.com
yep ik heb die prijzen gezien zijn inderdaad hoog maar moet het voor een bedrijf in elkaar zetten
specs | specs server
Ik heb er verder niet veel aan toe te voegen. Ik heb e-smith 4.1 hier thuis draaien en het was echt super easy te installeren en te configureren. En je kunt dus gewone windows clients gebruiken. Ik ben er zelf ook aan het denken om het te installeren voor een bedrijfje. Is echt ideaal. Ja en als geld niks uitmaakt dan zou ik het bestellen want dan heb je tenminste support voor het geval dat.
oh jah nog een vraagje adsl moeilijk om hem aan de praat te krijgen via e-smith
specs | specs server
Pagina: 1