Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Heb deze week het handige programma "Tasker" voor Android geïnstalleerd en een beetje mee liggen spelen. Tasker is een programma dat op de achtergrond draait en waar je alle settings automatisch kan laten gebeuren dmv instellingen die je in dit programma invoert.

Nu ben ik opzoek naar iemand die mij kan helpen om een regel code te schrijven (of dit al heeft) om roaming automatisch te laten aangaan zodra ik op het netwerk van KPN zit. Zodra ik weer van het netwerk van KPN afga, moet ook automatisch roaming uitgaan.
Omdat ik net bij de grensstreek woon is dit natuurlijk wel van belang voor mijn telefoonrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Je kunt roaming toch gewoon uitzetten? Als je namelijk in België/Duitsland bent en op het netwerk van KPN kunt zitten roam je namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft natuurlijk telfort, hi, of mtv mobile op het netwerk van kpn dus, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Daar ben ik ook wel benieuwd naar (telfort).
Ik begreep uit de laatste changelog dat er zoiets mogelijk is:

variable Roaming (%ROAM)
variable Telephone Network Operator (%TNET)

Maar hoe je dit om kan zetten in een werkbare code? Zo handig ben ik er ook niet mee.
Er is in elk geval een actie nodig. Zoiets kan bv het wegvallen van het signaal zijn.
Wellicht kan iemand hierbij helpen?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Zelf heb ik KPN.. en met Roamen bedoel ik internetten (3G)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
AkTje schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:03:
Zelf heb ik KPN.. en met Roamen bedoel ik internetten (3G)?
Als je ergens in de settings gewoon "Gegevensroaming" uitzet (Ik weet niet welke telefoon je hebt, dus kan je niet precies zeggen waar die settings staan (bij mijn Legend is het instellingen ->Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Gegevensroaming)), dan zul je nooit op een ander netwerk als dat van KPN kunnen internetten. Dat is denk ik wat je wil, toch? En daar heb je dus geen app voor nodig.
Pagina: 1