Bij onderstaande code krijg ik bij het starten van de debugger meteen een foutmelding:
Failed to assign to property 'System.Windows.EventTrigger.RoutedEvent'. [Line: 14 Position: 31]
Line 14 position 31 is de 'T' in RoutedEvent="TextBlock.MouseEnter"
Als ik MouseEnter verander in Loaded, dan start de pagina goed op en veranderd de tekst in het Textblock ook keurig van fontsize 20 naar 36.
Als ik in Goggle zoek, dan kom ik zat voorbeelden tegen die bij een TextBlock wel gebruik maken van MouseEnter, maar om de één of andere reden werkt het bij mij niet.
Wat doe ik fout?
O ja, ik gebruik Microsoft Visual Web Developer 2010 Express met Silverlight 4...
Failed to assign to property 'System.Windows.EventTrigger.RoutedEvent'. [Line: 14 Position: 31]
Line 14 position 31 is de 'T' in RoutedEvent="TextBlock.MouseEnter"
Als ik MouseEnter verander in Loaded, dan start de pagina goed op en veranderd de tekst in het Textblock ook keurig van fontsize 20 naar 36.
Als ik in Goggle zoek, dan kom ik zat voorbeelden tegen die bij een TextBlock wel gebruik maken van MouseEnter, maar om de één of andere reden werkt het bij mij niet.
Wat doe ik fout?
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <TextBlock Height="40" HorizontalAlignment="center" Margin="0,337,0,0" Name="Cultuur" Text="Cultuur" VerticalAlignment="Top" Width="auto" Cursor="Hand" FontWeight="Bold" FontSize="20" > <TextBlock.Triggers> <EventTrigger RoutedEvent="TextBlock.MouseEnter" > <BeginStoryboard> <Storyboard> <DoubleAnimation Storyboard.TargetName="Cultuur" Storyboard.TargetProperty="FontSize" From="20.0" To="36.0" Duration="0:0:1" /> </Storyboard> </BeginStoryboard> </EventTrigger> </TextBlock.Triggers> </TextBlock> |
edit:
O ja, ik gebruik Microsoft Visual Web Developer 2010 Express met Silverlight 4...
[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 22-11-2010 18:59 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com