www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Een product waaraan nooit prijzen gekoppeld gaan worden omdat niemand het verkoopt, heeft natuurlijk weinig prioriteit bij ons. Mocht je het echter in de queue zetten voor ons, dan is er best grote kans dat ze toegevoegd gaan worden
Heb alle sleeves toegevoegd aan de queue, hopelijk wordt dit geaccepteerd. Ik denk dat hij aardig wat meer klanten zal ontvangen als ze worden opgenomen in de Pricewatch aangezien het een ideale manier is om producten te vinden en het feit dat er ook andere sleeves in staan.
Mochten ze geaccepteerd worden wil ik de prijzen ook best in de queue zetten
Mochten ze geaccepteerd worden wil ik de prijzen ook best in de queue zetten
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Het probleem is dat de fabrikant ook de enige aanbieder is. Een productopname in de Pricewatch betekent dan via de fabrikantlink ook een indirecte (gratis) prijsopname in de Pricewatch. Dit terwijl de retailers, welke betalen voor opname van hun prijzen in de Pricewatch, hier niet tegen concurreren. Dit is dus dubbel oneerlijk.
Vandaar dat we de producten niet door voeren. Hopelijk heb je hier begrip voor.
Vandaar dat we de producten niet door voeren. Hopelijk heb je hier begrip voor.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Dat is waar, maar dan zou je het op kunnen lossen door de prijs niet te vermelden, dus de pricewatch ook gebruiken als een product database met optioneel de winkels waar je het kan vinden
www.maartendeboer.net
We vermelden de prijs ook niet direct in het prijsoverzicht, maar door het vermelden van de webstek van de fabrikant krijg je in deze alsnog de prijs te zien. Dat bedoelde ik met indirect.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Pagina: 1